Team Manager till Electrolux och Webhelp Nordic
Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Solna
2018-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Manager till Electrolux och Webhelp Nordic" (publicerad 2018-10-23) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna,
Stockholm,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Vi söker nu en inspirerande och initiativrik Team Manager till Webhelp Nordic i Stockholm där du kommer jobba för ett av våra uppdrag, Electrolux.
Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller som känner att det är dags att ta nästa kliv upp till att bli en ledare. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarstagande och motiverad av att hjälpa våra engagerade medarbetare att prestera ännu bättre. Som Team Manager har du ansvaret för resultat och utveckling inom ditt team där vi lägger stor vikt vid din förmåga att motivera andra och förmåga att arbeta mot uppsatta mål. Du rapporterar till Operations Manager för uppdraget.
Om tjänsten
Som Team Manager är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla medarbetarna till att prestera efter våra målsättningar gällande kundnöjdhet samt försäljning. Ditt främsta fokus kommer att vara att stötta dina Advisors i sitt dagliga arbete med även främja deras utveckling inom kundbemötandet via telefon och mail. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetarsamtal, uppföljning, coaching, verksamhetsplanering samt utbildning.
Vi söker dig som
Är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar och är lösningsorienterad.
Du tycker om att jobbba med resultat, ärr målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål.
Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Krav för tjänsten:
* Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska och engelska.
• Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
* God datorvana, lätt för att lära nya datorsystem och applikationer.
* Arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande.
* Dokumenterad ledarerfarenhet.
Meriterande är:
* Kunskaper i svensk arbetsrätt
• Ledarutbildning
• COPC-kännedom
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning/kundtjänst
Om Webhelp Nordic
Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Ni hittar oss i 26 länder med 35.000 medarbetare. Vårt huvudkontor ligger beläget i Paris, Frankrike och vi har de senaste 4 åren haft en tillväxt på över 250 %. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Östersund, Umeå och Norrköping. Vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors och Valentino.
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Om jobbet
Region
Stockholm
Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Arbetstider: varierande mellan måndag-fredag 07:30-18:00
Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Varierande mån-fre 07:30-18:00 Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Publiceringsdatum2018-04-03ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Tamm
FöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 19
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 19
Jobbnummer 4058787
Observera att sista ansökningsdag har passerat.