Team Manager till Alektum i Göteborg
Ps Partner AB / Redovisningsekonomjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla redovisningsekonomjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ps Partner AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Alektum Inkasso är ett av Europas ledande företag inom konsumentinkasso och långtidsbevakning. Vi hjälper våra kunder att driva in sin fordran utan att äventyra kundrelationen. Det gör vi genom en kombination av välförpackade tjänster, professionella medarbetare och avancerat teknikstöd. Viktigt är också att vi alltid försöker ha en jordnära attityd. Idag är vi ca 260 medarbetare i 15 länder och på vårt huvudkontor i Göteborg är vi ca 140 personer. För ytterligare information om vårt företag vänligen besök
www.alektum.com Arbetsuppgifter:
Vi söker nu ny Team Manager till vår avdelning för egna-fordringar. Rollen innebär att du har det övergripande ansvaret för din inkassogrupp som idag består av 8 medarbetare vilka arbetar som inkassohandläggare varav en medarbetare är handläggare med team assistent-roll. Din roll blir dels att arbetsleda teamet i det dagliga arbetet, samt att vara operativt involverad i verksamheten. Du ansvarar för den dagliga driften och för att få ditt team att nå uppsatta mål. Detta sker genom att coacha gruppen via kontinuerlig kommunikation samt täta möten för att följa upp resultat på såväl individ- som gruppnivå. Dina arbetsuppgifter innebär bl a att organisera och planera det dagliga arbetet, genomföra uppföljningsmöten på regelbunden basis, ta fram resultatrapporter, sätta upp mål både på grupp och individuell basis, schemaläggning, medarbetare-/utvecklingssamtal, rekrytering och övriga HR-relaterade arbetsuppgifter för din grupp, m.m. Du har ett nära samarbete med våra övriga gruppchefer inom organisationen.
Publiceringsdatum2012-08-28KvalifikationerVi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta i en ledande befattning och att du har erfarenhet av branschen. Du är en duktig ledare som har förmågan att coacha, inspirera och motivera din personal till att nå framgång. Du är en driven och engagerad person som tycker om att arbeta i en serviceorienterad miljö där arbetsuppgifterna är mycket varierande. Du har förmågan att agera affärsmässigt i alla sammanhang och är inte rädd för att hugga i när det behövs och har en naturlig fallenhet för service och har ett väl utvecklat ordningssinne och en känsla för detaljer som gör att du har lyckats i dina tidigare roller.
Vi erbjuder:
Du kommer att vara med i ett fräscht bolag i en snabbt växande bransch där du får möjlighet att utvecklas i din roll. Vi är ett ungt företag med bra stämning och högt i tak, och vi har stora visioner om vad vi tillsammans kan göra i inkassobranschen. Vi är centralt belägna på Nils Ericsonsgatan 17 i Göteborg, på bekvämt gångavstånd från Centralstationen.
Så ansöker duVi samarbetar med PS Partner i denna rekrytering så vänligen gå in på
www.pspartner.se för att ansöka. För ytterligare information om tjänsten vänligen kontakta Gabriella Christiansen på 0707-962917 eller
gabriella.christiansen@pspartner.seArbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPS partner AB
AdressPS partner AB
Fabriksgatan 7, Gårda
41250 Göteborg
Jobbnummer 1325871
Observera att sista ansökningsdag har passerat.