Team Manager Support
Caspeco AB / Chefsjobb / Uppsala
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Uppsala,
Östhammar,
Sigtuna,
Österåker,
Håbo eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Caspeco AB i Uppsala,
Stockholm,
Göteborg,
Malmö eller i
hela Sverige Din roll som Team Manager Support
Då vår nuvarande supportchef snart ska gå på föräldraledighet söker vi nu en vikarierande chef till vår Support. Vikariatet är på 1,5 år men då Caspeco är i en ständig tillväxt finns goda möjligheter att vikariatet kan övergå i en tillsvidareanställning.
Supportchefen är operativt ansvarig för all supportverksamhet och har till sin hjälp bl.a. teamleaders. Support ligger som en enhet under Operations och som supportchef ingår du i Operations egen ledningsgrupp tillsammans med övriga enhetschefer.
Huvuduppgifter:
• Personalansvar som bl.a innebär planering, årliga lönesamtal och utvecklingssamtal samt kontinuerliga 1-to-1 samtal, rekrytering och onboarding av ny personal, attesteringsansvar
• Ansvarig för det operativa i den dagliga supportdriften (inkluderar 1st-line, 2nd-line och 3rd-line support) samt beredskap (jour)
• Du analyserar och förbättrar flöden och processer, automatiserar manuella rutiner
• Huvudansvar för att säkerställa korrekt eskalering av ärenden till andra delar i organisationen, till leverantörer eller partners, agerar vid behov major incident lead
• Planerar interna utbildningar och genomgångar på nyheter eller problemområden
• Administratör för ärendehanteringssystem, chat och telefonilösning
• Ansvarar för att SLA:er och interna KPI:er hålls och sätter vid behov upp nya
Publiceringsdatum2024-01-25KvalifikationerCaspeco är välkända för sin support och har mycket bra svars- och lösningstider. Vi är uppskattade av såväl kunder som internt och det är verkligen en USP som vi lyfter fram i kundresan. Vi är under ständig tillväxt och vill att du är med och utvecklar hela vår supportleverans för att ta emot framtidens behov såväl i Sverige som vid en internationalisering.
• Du ska ha arbetat i en ansvarigroll på en supportavdelning, antingen som mer erfaren supportchef eller i annan ansvarigroll där du är redo att ta nästa kliv
• Erfarenhet av olika supportverktyg som ärendehanteringssystem och telefonilösningar
• Ha god datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system och plattformar
• Talar och skriver flytande svenska samt goda kunskaper i engelska språket då vi har internationella kunder
• Meriterande med relevant utbildning för rollen såsom supportmetodik, ITIL eller motsvarande
• Meriterande om du arbetat med liknande system och produkter som Caspeco levererar eller har erfarenhet av branschen som vi verkar inom
• Meriterande om du arbetat med automatiseringar/RPA eller AI-stöd
• Har personliga egenskaper såsom strukturerad, samarbetsvillig, kommunikativ, beslutsfattande och initiativtagande
Låter rollen som supportchef intressant? Urvalet sker löpande, tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Caspeco ser fram emot att höra från dig!
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-07-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Caspeco AB (org.nr 556661-9531),
http://www.Caspeco.se Arbetsplats Caspeco
Kontakt Rojan Osman
rojan.osman@caspeco.se Jobbnummer 8420958
Observera att sista ansökningsdag har passerat.