Team Manager med ett kundansvar sökes till Webhelp i Solna
Webhelp Nordic / Ekonomichefsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Solna,
Stockholm,
Upplands Väsby,
Norrköping,
Linköping eller i
hela Sverige Är du redo för nästa steg i din karriär? Vi söker nu en inspirerande, driven och strukturerad Team Manager till ett nordiskt uppdrag.
Vi söker dig som idag arbetar som ledare eller som känner att det är dags att ta nästa kliv upp till att bli en ledare. Viktigast är att du är målmedveten, ansvarsfull och framför allt motiverad av att hjälpa till med att driva uppdraget på nordisk basis. Du rapporterar till Head of Nordic Account and Operations.
Publiceringsdatum2017-03-10Om tjänstenSom Team Manager kommer du att ha det totala operativa ansvaret för teamet och leveransen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att utveckla teamet och dina medarbetare samt skapa förutsättningar för att nå målsättningar gällande service nivåer och kundnöjdhet. Det innebär bl a att säkerställa rutiner, processer, stödystem och uppföljning, detta i nära samverkan och dialog med kunden.
Teamet kommer att bestå av 6-8 medarbetare i Sverige och Danmark som skall hantera kundservice på Svenska, Norska, Finska och Danska. Av denna anledning är det av ytterst vikt att du känner dig bekväm med att uttrycka dig på engelska i såväl tal som skrift.
Vi söker dig som:
Är en driven och orädd person med erfarenhet av kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan implementera och hantera snabba förändringar.
Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att säkerställa att få dina medarbetare att utvecklas såväl som att få uppdraget att bli en succé.
Krav för tjänsten:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska, både muntliga såväl som skriftliga.
• Minimum 3 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
Meriterande är:
• COPC-kännedom
• Erfarenhet av att leda projekt och driva förändringar
• Erfarenhet av att leda och coacha ett team
Om Webhelp Nordic
Som medarbetare hos Webhelp får du alla verktyg som krävs för att lyckas genom utbildning och kontinuerlig coaching. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter och du kommer att få en bra grund att stå på för en fortsatt framtida karriär. Du får lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till Webhelps positiva arbetsklimat!
Webhelps Värdeord
Webhelps värdeord är: Lead, Learn, Share. Våra värdeord beskriver vad vi anser är viktigt i vårt dagliga arbete. De beskriver hur vi arbetar och hur vi vill uppföra oss för att lyckas göra vårt allra bästa i varje stund.
Som arbetsgivare brinner vi för att det ska vara:
• Fun & Social
Vi tycker det är spännande att möta kollegor och kunder.
• Learning & Growing
Vi älskar att utvecklas och lära oss nya saker.
• Challenges & Recognition
Vi tror på att ge, få och bekräfta våra prestationer.
Om jobbet
Region
Stockholm
Arbetstid / Varaktighet
Tillsvidareanställning, heltid (6 månader provanställning)
Arbetstid sker under kontorstider
Startdatum för tjänsten: Snarast möjligt
Lön / Förmåner
Enligt kollektivavtal
Friskvårdsbidrag
Massagebidrag
Varaktighet, arbetstid
Kontorstider Tillsvidareanställning med 6 månader provanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-03-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFilippa Larsson
filippa.larsson@nordic.webhelp.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Solna Torg 3 Box 4006
16904 Solna
KontorsadressSolna Torg 3 Box 4006
Jobbnummer 3368065
Observera att sista ansökningsdag har passerat.