Team Manager inom Customer Service
Telenor Sverige AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Telenor Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Vår kollega Sofia, som ansvarar för teamet Assistance Avengers, ska bli mamma och behöver därför fokusera på annat under en tid. Det unnar vi henne självklart och söker därför en ersättare och samtidigt ledare till hennes team. Rollen är ett vikariat på 1,5 år, med goda möjligheter till förlängning.
Vad du kommer att göra
I rollen som Team Manager i vår nya kundserviceorganisation är du med och ansvarar för det viktigaste vi har - våra kunder. Du leder ett team av kundserviceagenter och har fullt ansvar för dina medarbetare, inklusive deras och teamets gemensamma prestation och resultat.
Du coachar, utvecklar och inspirerar ditt team på daglig basis och säkerställer att vi har rätt personer på plats för att nå våra övergripande ambitioner och mål. Du och ditt team mäts på nyckeltal inom kundnöjdhet, försäljning, effektivitet och medarbetarnöjdhet.
Utöver det får du möjlighet att spela en stor och avgörande roll i etableringen av vår nya interna kundserviceorganisation genom att få vara med och sätta och förverkliga strategi och plan. Som Team Manager är du en del i vår interna kundserviceorganisations ledningsgrupp.
Som Team Manager kommer du att:
* Rekrytera och onboarda ny personal
* Genom ett tydligt och närvarande ledarskap leda och utveckla ditt team och dina medarbetare
* Hålla kontinuerliga mål- och utvecklingssamtal
* Följa upp och rapportera ditt teams prestation
* Aktivt arbeta med utvecklingen av vår nya kundserviceorganisation (e.g. intiativ, förbättringsagenda)
Vem du är
Brinner du för att leda människor och har du en passion för att skapa en kundnöjdhet i världsklass? Då kanske du är rätt person för jobbet! För att lyckas i rollen som Team Manager hos oss på Telenor, är du en person med stark förmåga att leda och utveckla andra. Du har tidigare ledarerfarenhet inom i en kundnära roll och det är starkt meriterande om du har tidigare bakgrund/erfarenhet av kundservice eller något av följande områden, inom Telecom eller närliggande branscher.
* Försäljning och/eller säljstyrning
* Coachning och uppföljning av service- och kundnöjdhet inkluderat samtalsstyrning
* Måluppföljning och visualisering av prestation genom tävlingar etc.
* Driva och följa upp förbättringsinitiativ i en operativ verksamhet
Du är van vid att arbeta mot tuffa mål i ett högt tempo och ser hur du kan bidra till en god struktur och en kvalitetssäker leverans i vår nya organisation. Kom och bli en del av Telenor Sveriges satsning nu och skicka in din ansökan redan idag!
Vårt löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.
Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta ansvarig rekryterare ledare Christoffer Lundström,
christoffer.lundstrom@telenor.se.
Skicka inte ditt cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.
Sista ansökningsdagen: vi utvärderar applikationer löpande så sök idag.
Placeringsort: Stockholm
Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.
Ersättning SALARY
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-05-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "J122247".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Telenor Sverige AB (org.nr 556421-0309)
Jobbnummer 8654924
Observera att sista ansökningsdag har passerat.