Team Manager - Customer Operations B2C

Amga AB / Försäljningsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amga AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Danderyd, Huddinge eller i hela Sverige

AMGA är ett svenskägt bolag med expertis inom kundservice, bank & finans, försäkring och försäljning. Vi är specialiserade på konsulttjänster, rekrytering och affärsutveckling.

Denna tjänst är inom ramen av vår rekryteringsverksamhet.  

Publiceringsdatum
2016-09-08

Om tjänsten
I din roll som Team Manager inom Customer Operations, förbättrar och förvaltar du affären i enlighet med avdelningens mål och värderingar. 

Du är ansvarig för det operativa samt strategiska arbetet samtidigt som du har hand om verksamhets och personalfrågor där ca 15 medarbetare ingår. I din nya roll kommer du att ansvara för att analysera tillsatt uppdrag inom ramen av kundtjänst/backoffice för att sedan vidareutveckla affären med förbättrings och effektivitetsåtgärder. 

Din framtida avdelning ansvarar för hantering av inkommande samtal av diverse ärenden, in- och utbetalningar, administration, utredning av oklara betalningar, fakturahantering, kontakten med partners och kunder. Vidare ansvarar avdelningen för uppdatering av avtal samt vidareutveckling av företagets affärssystem. Vidare kommer du att vara ansvarig för merförsäljning av befintliga kunder gällande uppbyggnad, teamledare och förvaltning. 

Du kommer att rapportera till VD samt på sikt ha som mål att ingå i Svenska ledningsgruppen. 

Vem är du?

Vi söker dig som är affärsdriven och stark i att implementera och genomföra olika processer. Vidare brinner du för att leda och utveckla människor. Du är lösningsfokuserad och inte rädd för att ta egna initiativ.

Dina kommunikativa färdigheter är starka och du ser möjligheter och lösningar snarare än hinder. Du tycker om att arbeta i en föränderlig miljö och är bra på att bygga relationer med människor runt omkring dig.Vi vill att du är målinriktad och drivs av att delegera ansvar och att se dina anställda växa i sina roller.

Kvalifikationer
• Förmågan att upprätthålla en helhetssyn, även i tider av förändring och har förmågan att prioritera och fatta självständiga beslut
• Erfarenhet från att implementera och genomföra processer
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
• Du är motiverande och inspirerande i ditt arbete med dina anställda
•  Minst 3- 5 års erfarenhet av ledande position inom kundtjänst/contact center

Om bolaget

Bolaget erbjuder dig en utmanande position i en inspirerande arbetsmiljö där samarbete och snabba beslut är en del utav vardagen. Du sätter själv gräns för din egen utveckling där du förväntas styra din egen framtid. Koncernen är ledande inom sitt område med affärsområden inom Customer Operations som sträcker sig inom olika branscher som bank/finans, retail, logisitk, resor m.m. 

Skicka in din ansökan redan idag! Vi hanterar ansökningar löpande där sista ansökningsdatum är 10/10 - 2016.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta -  Martin Edin på  martin.edin@amga.se  eller 08 551 118 72

Varaktighet, arbetstid
Heltid -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
AMGA AB

Adress
AMGA AB
Svetsarvägen 8
17141 Solna

Kontorsadress
Svetsarvägen 8

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3036093

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amga AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amga AB: