Team Leader till Visual Arts Support

Visual Art Sweden AB / Chefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla chefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visual Art Sweden AB i Stockholm

Team Leader till Visual Art Support

Har du erfarenhet av kundservice och tycker om att leda och coacha andra människor? Då vill vi gärna träffa dig!

Om rollen

Vi på Visual Art söker nu en Team Leader till vår Servicedesk. Teamet består i dagsläget av 6 medarbetare och är inne i en förändringsresa som vi hoppas att du vill vara med på.

Vår Servicedesk är en central del av vår verksamhet då den är ansiktet utåt för Visual Art. Här hanteras inkommande ärenden från kunder via telefon och ärendehanteringssystem, samtidigt som ett ständigt pågående proaktivt arbete för att minimera inkommande ärenden.

Din viktigaste uppgift kommer vara att coacha, motivera och utveckla medarbetarna så att de har rätt verktyg för att möta kundens behov. Du har personalansvar för teamet och kommer, tillsammans med våra specialister, arbeta med att förbättra/förenkla arbetssätt och rutiner. Du arbetar operativt med förbättringarna och stöttar medarbetarna i det dagliga arbetet genom coaching och täta uppföljningar, allt för att förbättra kundens upplevelse av vår service.

Exempel på arbetsuppgifter

• Planering och samordning av supportens alla dagliga arbetsuppgifter

• Säkerställa god kvalitet och produktivitet för att nå uppsatta mål i kundhanteringen

• Medlyssning, coachande & uppföljning av medarbetarna och deras utveckling

• Ansvara för introduktion samt upplärning av nya medarbetare i teamet

• Bidra med förslag på åtgärder för att förbättra kundbemötande och arbetssätt

• Operativt arbete i ärendehanteringen

• Rekrytera, planera och strukturera arbetet

• Coacha och motivera teamet

Om personen vi söker

Vi tror att du har erfarenhet som ledare, gärna på en kundservice/supportavdelning. Som person är du självgående, initiativrik och har en god förmåga att prioritera och planera ditt arbete. Vidare är du skicklig på att hantera parallella uppgifter, du har ett kommunikativt och coachande ledarskap och du drivs av att leda andra mot gemensamma mål.

• Vi ser gärna att du har minst 3 års erfarenhet från kundservice och ledarskap
• Goda IT-kunskaper
• Mycket goda kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska
• Meriterande om du har erfarenhet av ServiceNow

Om Visual Art

Visual Art är experter på Digital Signage med huvudkontor i Stockholm och verksamhet i Norden, Tyskland, Spanien och USA. Bolaget startade 1997 och har idag drygt 120 medarbetare i ett flertal länder. Visual Art är en data-driven och strategisk partner som hjälper kunderna att skapa riktigt affärsvärde och nå deras KPI:er. Det digitala nätverket består av fler än 26,000 ytor på 4,312 platser i 23 länder. www.visualart.com (http://www.visualart.com/). Hos oss är vi Brave, Curious och Responsible och är stolta över vår kunskap och passion för att leverera helhetslösningar till våra kunder.

Låter det som en utmaning för dig? Välkommen med din ansökan!
Urval till intervju sker löpande under ansökningstiden.

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-11-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Visual Art Sweden AB (org.nr 556585-8338), http://www.visualart.com

Arbetsplats
Visual Art

Kontakt
Emelie Granbom
emelie.granbom@visualart.com

Jobbnummer
7798298

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visual Art Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visual Art Sweden AB: