Team Leader till MatHems Kundtjänst

Mathem i Sverige AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mathem i Sverige AB i Stockholm, Sundbyberg, Järfälla, Norrköping, Nacka eller i hela Sverige

www.mathem.se - din matbutik på nätet.

Om MatHem.se

MatHem.se grundades 2006 och är idag Sveriges ledande e-handelsföretag inom dagligvaruhandeln. Vi erbjuder matleverans hem till dörren den tid och dag kunden önskar, 7 dagar i veckan. MatHem.se kombinerar en komplett livsmedelsbutik på nätet med recept och abonnemang på färdiga matkassar. Vi finns i dag i Stockholm, Uppsala, Södertälje, Göteborg, Malmö, Lund och Helsingborg med omnejd. Idag arbetar ca 1200 glada och engagerade kollegor fördelat på de olika anläggningarna och kontoren i Sverige.

Mathem.se befinner sig nu i en expansiv fas och för rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter och möjligheten att påverka och bidra till vår fortsatta utveckling.

Publiceringsdatum
2018-07-17

Om tjänsten
I rollen som Team Leader på MatHems kundtjänst blir din huvudsakliga arbetsuppgift att ansvara för det dagliga arbetet genom att säkerställa bemanning och att kundtjänsten är väl fungerande vid varje givet tillfälle. Du ansvarar tillsammans med övriga Team Leaders för att säkerställa att de uppsatta operativa nyckeltalen upprätthålls och ageras på, så som exempelvis kundnöjdhet, tillgänglighet och effektivitet. I rollen förväntas du även agera på och stötta enskilda medarbetares kompetensutveckling där du leder teamet för att uppnå uppsatta mål.

Vi erbjuder en gedigen introduktion, där du lär dig grunderna för MatHems verksamhet.

Vår kundservice har öppet mellan 07:00 - 23:00 och din arbetstid är förlagd under den perioden enligt ett rullande schema, helgarbete kan förekomma.

Du rapporterar direkt till Customer Service Manager.

Kvalifikationer
Minst gymnasiekompetens

Goda datorkunskaper

Uttrycker dig väl muntligt och skriftligt på svenska och engelska

Minst 1 års erfarenhet av kundtjänst eller likvärdigt serviceyrke

Ledande roll inom kundtjänst är meriterande

Dina personliga egenskaper
För att lyckas i din roll ser vi att du är självständig och van att driva ditt eget arbete framåt. Som person är du bekväm med att fatta beslut och har förmågan att vägleda dina kollegor på ett pedagogiskt sätt, även när tempot är högt. Vidare ser vi att du är relationsskapande och kommunikativ i din framtoning med fokus på att leda medarbetarna mot uppsatta mål. Vi ser även att du är flexibel i ditt tankesätt och har lätt för att anpassa dig till olika sorters människor. Att du är ansvarstagande för din egen utveckling ser vi som en självklarhet.

Övrig information

Plats: Karlaplan, Stockholm

Lön: Fast lön enligt överenskommelse

Omfattning: Heltid

Tillträde: Enligt överenskommelse

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-19
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MatHem i Sverige AB

Adress
MatHem i Sverige AB
Östermalmsgatan 87D
11459 Stockholm

Kontorsadress
Östermalmsgatan 87D

Jobbnummer
4257272

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mathem i Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mathem i Sverige AB: