Team Leader till global helpdesk

Camai Consulting AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Camai Consulting AB i Stockholm, Södertälje, Uppsala, Enköping, Eskilstuna eller i hela Sverige

Har du en passion för support? Tycker du att det är givande att coacha andra och hjälpa andra att växa? Har du ett starkt intresse för ledarskap, problemlösning och teknik? Om svaret är Ja, då kanske du blir vår nästa Team Leader.

Vad du kommer att göra:
Säkerställa operativ stabilitet genom samordning, prioritering & schemaläggning av resurser
Assistera vid onboarding och offboarding av Helpdesk Agenter
Planera och underlätta möten med intressenter och det interna helpdeskteamet
Coacha konsulterna i ditt team genom feedback och 1on1-möten
Administrera och agera på e-postmeddelanden som levereras till teamledarens brevlåda
Säkerställa att intern dokumentation är relevant och uppdaterad
Arbeta med kvalitetssäkring och förbättringar av kollegan/supportupplevelsen
Ta ansvar för och bidra till en hälsosam arbetsmiljö

Krav/Tidigare erfarenhet:
Tidigare erfarenhet av firstline support eller liknande
Tidigare erfarenhet av en ledarroll/ansvar för ett team
ITIL Foundation (kvalificerad)

Vi letar efter någon som:
Är en "do-er", villig att vara hans-on för att lösa eventuella problem som uppstår
ar en stark kommunikationsförmåga och en förmåga att inspirera
Är analytisk, strukturerad och processorienterad
Har utmärkt kommunikationsförmåga på både engelska och svenska
Har ett tillväxttänk och har bra feedbackförmåga

Start: Omgående start inom 1-2 veckor. Uppdraget är på heltid.

Placeringsort: Stockholm

Ansökan: Intervjuer sker löpande och tillsättning sker vid rätt match

Vad vi står för:
Vi på Camai erbjuder ett av marknadens branschledande anställningsvillkor med stor frihet som ledord. Vi drivs av att hitta det bästa uppdraget för våra medarbetare. Det roligaste som finns är att hitta en perfekt matchning mellan konsult och kund. Vi vet att alla har ett drömarbete, och vi är ett tight entreprenörsdrivet team som arbetar för att se till att du tycker att det är roligt att gå till jobbet, varje dag. Vi tror att kompetenta människor dras till varandra och vill jobba med likasinnade i spännande kunduppdrag.

Vi har en av marknadens mest förmånliga ersättningsmodell anpassad för en modern konsultorganisation med mycket frihet. Vi har helt enkelt kul tillsammans!

Varför ska du välja oss?
Med många års erfarenhet i konsultbranschen har vi valt våra tre värdeord med omsorg; kommunikation, ambition och balans. För att lyckas tror vi att våra medarbetare får vara med och forma sitt arbete efter prioriteringar och intresse i livet. Med din ambition och rätt verktyg från oss ser vi till att du utvecklas och samtidigt belönas på vägen.

Vill du vara en del av vår fortsatta tillväxt?

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-09-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Camai Consulting AB (org.nr 559395-4521), http://www.camai.se

Arbetsplats
Camai

Kontakt
Caroline Biverman
caroline.biverman@camai.se

Jobbnummer
7573923

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Camai Consulting AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Camai Consulting AB: