Team Leader till Customer Service Outbound
Mathem / Ekonomichefsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Mathem i Stockholm,
Sundbyberg,
Norrköping,
Nacka,
Skövde eller i
hela Sverige Om MatHem
MatHem är det ledande e-handelsföretaget inom dagligvaruhandeln och erbjuder matleverans hem till dörren den tid och dag kunden önskar. MatHem.se kombinerar en komplett livsmedelsbutik på nätet med recept och abonnemang på färdiga matkassar. Företaget finns i dag i Stockholm, Uppsala, Södertälje, Göteborg, Malmö, Lund och Helsingborg med omnejd. Idag är MatHem Sveriges ledande aktör inom lösplockad mat på nätet.
Publiceringsdatum2018-11-12Om tjänstenMatHem startar nu upp en ny enhet tillhörande Kundtjänst med fokus på kundvårdande försäljning. Nu söker vi en Team Leader för att starta upp och utveckla enheten tillsammans med ytterligare 8 nya medarbetare.
Din huvudsakliga arbetsuppgift blir att ansvara och driva det dagliga arbetet på enheten. Vidare ansvarar du för att nyckeltal och produktivitet uppfylls. Mycket fokus kommer ligga på återkoppling och utveckling av dina kollegor i teamet för att uppnå bästa resultat. Att du bidrar med en god stämning till gruppen för att främja en bra arbetsmiljö ser vi som en självklarhet. Du förväntas även vara delaktig vid möten och genomförande av nya rutiner och förbättringsåtgärder. Administrativa uppgifter som schemaläggning och bemanning ingår. Du kommer även vara delaktig och beslutsfattande vid rekryteringar gällande ditt team. Personalansvar ingår.
Du erbjuds en gedigen introduktion där vi ger dig redskapen du behöver för att lyckas hos oss. I introduktionen ingår en utbildning på 4 heldagar där du lär dig grunderna inom kundservice. Dessutom stöttar vi dig i din personliga utveckling genom coachning och andra utbildningsinsatser kontinuerligt under din anställning.
Enheten har öppet vardagar 09:00-21:00, lördagar 07:00-18:00 samt söndagar 07:00-23:00 och din arbetstid kommer vara förlagd lördag - onsdag.
Kvalifikationer• Minst gymnasiekompetens
• Minst 2 års erfarenhet av en ledande position inom kundtjänst eller försäljning
• Goda datorkunskaper
• Uttrycker dig väl muntligt och skriftligt på svenska och engelska
• Erfarenhet av liknande roll ses som meriterande
Dina personliga egenskaperFör att lyckas i din roll ser vi att du är självgående, ansvarstagande och initiativrik samt van att driva ditt eget och teamets arbete framåt. Vidare är du flexibel i ditt tankesätt och har lätt för att anpassa dig till ändrade omständigheter. Då vi dagligen arbetar mot uppsatta mål ser vi även att du är resultatfokuserad. Då du kommer ha mycket kontakt med andra inom organisationen ser vi även att du är en god kommunikatör och tydlig i ditt framförande. Vi ser även att du har förmågan att engagera och motivera dina kollegor och känner dig trygg i ditt ledarskap. Vidare ser vi att du är van att ta egna beslut och känner dig trygg i de åtgärder du vidtar. Att du värdesätter goda samarbeten och värnar om ett gott arbetsklimat för att uppnå bästa resultat ser vi som en självklarhet.
Övrig information
Plats: Johannesfred/Norra Ulvsunda, Bromma
Lön: Fast lön enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid
Tillträde: Enligt överenskommelse, senast 7/1-2019
OBS! Ansökan endast via vårt jobbsökverktyg:
www.mathem.se/om-mathem/jobba-pa-mathemVaraktighet, arbetstid
• -
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagMathem
AdressMathem
Bryggerivägen 12D
16867 Bromma
KontorsadressBryggerivägen 12D
Jobbnummer 4451614
Observera att sista ansökningsdag har passerat.