Team leader Orderflow & After sales

Bauhaus & Co Kb Servicecenter, Sickla / Kundservicejobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bauhaus & Co Kb Servicecenter, Sickla i Nacka

Publiceringsdatum
2024-02-14

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Team Leader Order flow & After sales på BAUHAUS Webshop är du en viktig nyckelspelare och många gånger företagets ansikte utåt både internt och externt gentemot våra kunder. Tillsammans med Team Manger ansvarar du för den dagliga driften som innefattar kassarapportering, kontakt med leverantörer, transportbolag och reklamationer till våra kunder. Du jobbar nära våra handläggare på orderflödesavdelningen och fungerar som deras bollplank. Det ligger också inom ditt ansvarsområde att följa upp att fattade beslut genomförs på rätt sätt, det vill säga kundvänligt, miljöeffektivt och ekonomiskt. Det är viktigt att du kan och vill föregå som gott exempel gentemot dina medarbetare och att du kan entusiasmera och sprida en god och utvecklande arbetsmiljö till avdelningen ser vi som en självklarhet.

Vem söker vi?

Vi söker efter dig som tycker om och är duktig på att arbeta med människor och är service- och kundfokuserad. Då vår målsättning är att ha E-handelbranschens och eftermarknadens bästa kundservice så gillar vi att du är lösningsorienterad och att du har en positiv inställning till din omgivning. Du är utöver detta även utåtriktad, självständig, flexibel och målmedveten. Vi ser gärna att du som söker har tidigare erfarenhet av arbete inom liknande verksamhet och det är meriterande om du tidigare har arbetat i en arbetsledande position.

BAUHAUS erbjuder:

en kreativ arbetsplats där du får många kontaktytor inom företaget och ges möjlighet till egen utveckling och en spännande karriär, såväl i Sverige som utomlands då vi idag finns i 19 länder. BAUHAUS är en inspirarenade arbetsplats med högt i tak och med mycket glädje och vi sätter stort värde i att vara en bra arbetsgivare. För att uppnå det och skapa en sund och hälsosam arbetsmiljö där alla kan känna delaktighet och få möjlighet att utvecklas, arbetar vi efter några riktlinjer, vi gillar därför om du tänker som oss kring en god arbetsmiljö.

Vi bidrar till en bra företagskultur och rolig arbetsplats
Vi uppmärksammar framgång och innovativa idéer
Vi arbetar för en trygg och säker arbetsmiljö
Vi har nolltolerans mot trakasserier och diskriminering
Vi accepterar ingen form av korruption
Vi arbetar för en hållbar utveckling
Vi följer policyer,riktlinjer och lagkrav
BAUHAUS strävar efter att låta medarbetarna växa med företaget och rekryterar ofta internt. Vi tycker det är viktigt att erbjuda våra medarbetare utveckling och därför har vi egna utbildningsprogram inom t ex försäljning och ledarskap, vi har också ett Talent-program där man ges möjlighet till personligutveckling och att ingå i mentorsprogram med en egen mentor, allt för att stärka den egna karriären. BAUHAUS är en av Europas största varuhuskedjor för verkstad, hem & trädgård med nästan 300 varuhus i 19 länder varav 24 varuhus och en webshop i Sverige. Vi är drygt 20.000 medarbetare i världen och ca 3000 i Sverige. Vi finns från Umeå i norr till Malmö i söder.

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bauhaus & Co KB, http://www.bauhaus.se

Arbetsplats
Bauhaus & Co Kb Servicecenter, Sickla

Kontakt
Khaled Firooz
+46 76-126 25 82

Jobbnummer
8470467

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bauhaus & Co Kb Servicecenter, Sickla

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bauhaus & Co Kb Servicecenter, Sickla: