Team Lead Customer Support Systems and Processes
Svensk Autorekrytering AB / Inköpar- och marknadsjobb / Stockholm
2022-06-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Team Lead Customer Support Systems and Processes" (publicerad 2022-11-30) ⬅️
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svensk Autorekrytering AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-06-23Dina arbetsuppgifterHar du erfarenhet av utveckling och implementering av verkstadsprocesser samt har en gedigen vana att arbeta med system? Då ska du läsa vidare! BMW genomgår just nu en spännande utveckling och digitalisering av sina serviceprocesser och söker en Teamleader till avdelningen "Customer Support Systems and Processes".
Till tjänsten söker vi dig som kan leda vårt team som arbetar med att supportera och utveckla serviceprocesserna hos våra auktoriserade verkstäder och partners. Teamet arbetar mot 7 i länder i norra Europa och ansvarar för system och processer för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse.
Din arbetstid fördelas på team leading av gruppen samt projektledning av större projekt. Teamledarrollen innebär koordinering av den dagliga verksamheten samt utveckling och effektivisering av interna processer och kommunikationsflöden.
Teamet ansvarar exempelvis för driftning, utbildning och ständiga förbättringar av system och serviceprocesser, samt att säkerställa att detta fungerar i de olika DMS-miljöerna i vår region.
Rollen innefattar flertalet kontaktytor både internt och externt. Vidare ställer tjänsten krav på att du besitter en god förmåga att upprätthålla den kortsiktiga och långsiktiga planeringen.
Din Profil
Du har en gedigen kunskap om serviceprocesser inom Servicemarknad från antingen personbil, lastbil/buss eller entreprenadmaskiner. Du har mycket god kunskap om processer och om minst ett DMS-system. Du har tidigare jobbat med att förbättra, utveckla och implementera serviceprocesser hos återförsäljare. Din kunskap och erfarenhet om verkstadsprocesser kopplat mot DMS-system är viktigare än om du arbetat på en större återförsäljare, generalagent eller hos en DMS-leverantör.
Det är meriterande om du arbetat med förändringsarbete och projektledning. Du kommer att leda ett team av experter med mycket gedigen erfarenhet. Det är därför viktigt att du har förståelse för hur man leder, motiverar och koordinerar.
Om företagetTjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym och dagliga träningspass. Som BMW-anställd får alla möjlighet att köra sin egen BMW eller MINI till förmånliga villkor. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse.
Kontaktuppgifter
I denna rekrytering samarbetar BMW Northern Europe med Autorekrytering och rekryterare Stefan Weman, tel 0706226381. Vi ser fram emot din ansökan!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-07-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagSvensk Autorekrytering AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "7025".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svensk Autorekrytering AB (org.nr 556683-9568),
http://www.autorekrytering.se Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 6773584
Observera att sista ansökningsdag har passerat.