Tandsköterska till team service i Uddevalla
Colosseum Smile AB / Tandsköterskejobb / Uddevalla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tandsköterskejobb i Uddevalla,
Munkedal,
Färgelanda,
Vänersborg,
Trollhättan eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Colosseum Smile AB i Uddevalla,
Vänersborg,
Lysekil,
Göteborg,
Mölndal eller i
hela Sverige Strömstadsvägen 35
Är du tandsköterska och gillar att arbeta varierat med receptionsarbete och service? Nu söker vi en kollega till vårt härliga team.
Här erbjuder vi allmän- och specialisttandvård inom käkkirurgi och radiologi. Patienterna som kommer till oss är både barn- och vuxenpatienter. Du kommer att vara del i ett engagerat och glatt team med 20 medarbetare som dagligen arbetar för att ge våra patienter en bra upplevelse och högkvalitativ tandvård. Här får du en arbetsplats där vi har en trivsam och positiv arbetsmiljö i ett öppet klimat.
Kliniken har ett bra läge med gångavstånd från Uddevalla centrum, nära centralstationen och med parkering i anslutning. Kliniken har 17 behandlingsrum och är belägen i en anrik före detta rederibyggnad i 2 plan från 1940-talet och erbjuder en fantastisk miljö både för våra kunder och medarbetare. Här har vi bevarat mycket av den ursprungliga interiören som idag står i fin samklang med ny och fräsch inredning.
Anställningsform och tillträde
Tillsvidareanställning på 80-100% sysselsättningsgrad beroende på önskemål. Start omgående.
Ett urval av dina arbetsuppgifter
Du arbetar i receptionen vilket innebär varierat arbete, alltid med patienten och service i fokus. Du kommer att vara patientens första kontakt på kliniken och du har därmed en viktig roll för att skapa trygghet och relation i förhållande till patienten.
Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att kalla patienter, reception, sterilarbete och administration. Du tycker om att hantera många saker samtidigt och brinner för att ge högsta kundservice.
Din kompetens och dina personliga egenskaper
Du är utbildad tandsköterska och har gärna några års erfarenhet inom yrket. I rollen som medarbetare i team service ser vi gärna att du tycker om att hantera många saker samtidigt och brinner för att ge högsta kundservice. Du ska vara trygg med att arbeta i journalsystem och ha hög datorvana. Vi använder oss av journalsystemet Frenda och det är meriterande om du har erfarenhet från det. Du har mycket goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och i skrift.
Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper i våra rekryteringar. För att trivas hos oss är du en social och ödmjuk person som sätter patientens behov i centrum. Vi arbetar med en god känsla för service på ett förtroendeingivande sätt. Tillsammans på kliniken bidrar varje medarbetare till klinikens lagkänsla och goda arbetsmiljö.
Är det dig vi söker? Välkommen med din ansökan
Skicka in din ansökan enkelt via vår hemsida, karriar.smile.se. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen som är 17 augusti 2021. Vänta därför inte med din ansökan.
Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Platschef Lena Hagström
lena.hagstrom@smile.se.
Vilka är Smile och vad erbjuder vi?
Som Sveriges största privata tandvårdskedja är det viktigt för oss att vi skapar delaktighet och gemenskap på våra kliniker. Tillsammans med våra över 800 medarbetare vill vi utmana och höja kvalitet och utvecklingstakten inom svensk tandvård. Hos oss blir du en del av ett stort nätverk och vår bredd ger stora möjligheter både för personlig utveckling och vidareutbildning. Vi strävar ständigt efter att arbeta i linje med våra värderingar: Collaboration, Care och Entrepreneurship. Läs mer om oss på vår karriärssida
https://karriar.smile.se/.Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2021-06-30ErsättningFast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-08-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagColosseum Smile AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Colosseum Smile AB (org.nr 556689-2864)
Jobbnummer 5839024
Observera att sista ansökningsdag har passerat.