Talang till företagskundtjänst hos operatör

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Ta chansen att arbeta och utvecklas inom företagskundtjänst hos en av landets ledande telekomoperatörer!

Publiceringsdatum
2011-03-15

Företaget
Vår kund är en av Sveriges största inom telecombranschen med både privatkunder och företagskunder. De erbjuder tjänster och produkter såsom mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster.
Om jobbet
Nu behöver man förstärka kundserviceavdelningen på företagssidan. Du kommer att tillhöra den avdelning som hanterar ärenden från företagskunder, samarbetspartners, kommuner, landsting och föreningar. Ärendena kan vara kortare liksom bestå av längre utredningar. Bland dina och gruppens arbetsuppgifter ingår frågor kring företagets produkter med fokus på telefoniväxellösningar. Ärendena kan vara kring faktura, produkt, abonnemang och leverans. Frågorna kommer även att röra felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster samt driftstörningar. Du kommer att arbeta i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att få stöd och utbildning inom dessa.
Möjligheter
Här får du möjligheten att utvecklas i en fartfylld och dynamisk miljö! Du får omfattande utbildning i början av din anställning med möjlighet att klättra inom olika kunskapsnivåer och därmed påverka din kompetens- och löneutveckling.

Kvalifikationer
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om några affärssystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Ett krav är att du har god PC-vana och har lätt för att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen är du lösningsorienterad med en positiv attityd samt är engagerad, noggrann och driven i ditt arbete. Du är vidare en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och serviceminded med god kommunikativ förmåga i både i tal och skrift.
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är så snart som möjligt. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan.
http://www.hero.se/registrera.php?mtrpage=assignment&mtrid=101
Har du frågor gällande tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Poria på 08-400 25 247 alternativt via poria@hero.se
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Företagskundtjänst
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
876735

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: