Ta nästa steg i karriären som senior IT supporttekniker!

Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Här kommer en fantastisk möjlighet för dig som erfaren IT-supporttekniker att ta nästa steg i karriären och bli en del av vår kunds ambitiösa och kompetenta team. Vi söker nu en person som är redo att axla en roll där stark Kommunikationsförmåga och servicekänsla ligger i fokus och som inte är rädd för nya utmaningar. Här blir du snabbt en självklar nyckelspelare på ett väletablerat och framstående företag i sin bransch, tveka inte - sök idag!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett dynamiskt företag som prioriterar smidig drift och användarvänlig IT-support för sina kunder. Nu söker dem en erfaren IT-supporttekniker för att förstärka sitt team och säkerställa att deras användare får bästa möjliga service. Vi letar efter en person som är engagerad, tekniskt kunnig och som kommer att ta hand om användarnas behov och säkerställa att företagets IT-system fungerar smidigt.

Här kommer du till till en stimulerande arbetsplats där du får möjlighet att utvecklas och växa i din roll som IT-supporttekniker. Vår kund värdesätter sina medarbetares välbefinnande högt och strävar ständigt efter att skapa en balanserad och stödjande arbetsmiljö.

Du erbjuds
• En dedikerad konsultchef som fungerar som stöttepelare och bollplank under din anställning.
• En möjlighet att växa och utvecklas i din roll.
• En viktig roll på ett etablerat och framstående företag i sin bransch.

ARBETSUPPGIFTER

Publiceringsdatum
2024-02-28

Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande ärenden: Du kommer att agera 1:st line support och svara på frågor samt lösa tekniska problem direkt i vår kunds Service Hub eller ärendehanteringssystem. Även problemlösning på plats och i konferensrum.
• Felsöka och lösa problem: Analysera och åtgärda fel som uppstår med datorer, mobila enheter, skrivare och annan teknisk utrustning.
• Ge teknisk support: Hjälpa användare med installation, underhåll och lösenordsåterställning samt svara på frågor kring M365 och andra applikationer.
• Arbeta med nätverk: Hantera nätverkskomponenter som accesspunkter för Wifi.

VI SÖKER DIG SOM
• Minst 4 års arbetslivserfarenhet av support inom hårdvara, mjukvara, applikationer och nätverk.
• Kan kommunicera obehindrat på svenska.
• Ledarskapserfarenhet är meriterande.

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
• Kommunikationsförmåga
• servicekänsla
• Självständig
• initiativtagande

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Varaktighet, arbetstid, etc.
Heltid

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-03-28
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15102522".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
8503160

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: