Systemutvecklare Java JEE, Sundsvall
Shaya Solutions AB / Datajobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Sundsvall,
Timrå,
Mark,
Härnösand,
Nordanstig eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shaya Solutions AB i Sundsvall,
Härnösand,
Hudiksvall,
Sollefteå,
Örnsköldsvik eller i
hela Sverige Om konsultuppdraget
• Ort: Sundsvall
• Uppdragslängd: Ca. 2 år
• Sista ansökningsdagen: ansök snarast
• Omfattning: 100%
• OBS! Det är viktigt att du uppfyller skall-kraven för att vi överhuvudtaget ska kunna offerera dig, annars förkastar beställaren vårt anbud omgående där både din tid resp. vår tid går till spillo.
Uppdragsbeskrivning
Kunden är i behov av en systemutvecklare Java med arkitektinriktning som ska arbeta i en ledande roll i ett av deras projekt. Rollen innebär även att arbeta med utveckling av automatiserade tester. Konsulten ska även jobba med kompetensöverföring till egen personal hos kunden.
Obligatoriska kompetenser och erfarenhet (skallkrav):
• Ha erfarenhet av att arbetat som Systemutvecklare i minst 10 år
• Ha erfarenhet av att arbetat som Systemutvecklare JEE i minst 7 år under de senaste 10 åren
• Ha erfarenhet av att ha arbetat i minst 2 år med systemutveckling i Java i en större IT-organisation och/eller myndighet (med minst 100 anställda på IT) under de senaste 4 åren
• Ha erfarenhet av att arbetat som Teknisk testare med felsökning och analys i komplexa produktionslika testmiljöer i minst 5 år under de senaste 7 åren
• Ha erfarenhet av att ha arbetat med testautomatisering med hjälp av Cucumber och Gherkin
• Ha erfarenhet av att arbetat med PHP- och Perl-scripting
• Ha erfarenhet av att arbetat med Git
• Ha erfarenhet av att ha arbetat med utveckling av prestanda- och kapacitetstester
• Kunna tala och skriva flytande svenska
• Konsulten ska bifoga en referensperson som ska inkludera namn, telefonnummer och e-mail.
Meriterande kompetenser och erfarenhet (börkrav):
• Konsulten bör ha erfarenhet av att arbetat agilt med Skalad scrum
• Konsulten bör vara certifierad inom JEE
• Konsulten bör ha erfarenhet av arbete i en systemarkitektroll
• Konsulten bör ha erfarenhet av automatisering med hjälp av Jenkins
• Konsulten bör ha erfarenhet av att arbetat med Subversion
• Konsulten bör ha erfarenhet av systemutveckling och test i Linuxmiljö
• Konsulten bör ha erfarenhet av test och felsökning i komplexa testmiljöer där IBM-BPM ingått
______________________
Hur du kommer vidare
• Sök uppdraget genom denna annons
• Lägg in ett CV i word-format
• Vi återkopplar om något behöver kompletteras eller förtydligas.
• Återkoppling sker vanligtvis från Kunden till oss inom 10 arbetsdagar
från det att ansökningstiden utgått. Vi försöker återkoppla omgående till dig som kandidat snarast vi har ny information avseende din ansökan eller uppdraget. Skulle återkoppling dröja, vänligen kontakta oss genom att svara på bekräftande mailutskicket i samband med din ansökan.
På uppmaning från beställare/slutkunder vill de inte att vi lämnar ut information om dem. En annan anledning är att Shaya Solutions lägger stor mängd tid som man på förhand inte får betalt för såvida inte uppdraget tillsätts, och därav kan vara återhållsamma med informationsdelningen av naturliga skäl.
Inför en eventuell intervju meddelas du om vilken Kunden är i god tid.
Om Shaya Solutions
Konsult- och kompetenspartner inom IT, Management och Teknik.
Vi lägger ett stort fokus på kund-/konsultpartnernöjdhet och kvalité i våra leveranser och verkar idag på 13 orter i Sverige med utgångspunkt i Stockholm. Teamets motto är Ödmjukhet, Ihärdighet samt Flexibilitet.
Varmt välkommen att höra av dig vid frågor eller funderingar.
Annonsförsäljare undanbedes.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag, 2 år
Publiceringsdatum2021-10-26ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-04
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagShaya Solutions AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Shaya Solutions AB (org.nr 559058-6649)
Jobbnummer 6071576
Observera att sista ansökningsdag har passerat.