Systemtekniker / Teknisk support / 2nd line / B2B / Datakom till

Bravura / Supportteknikerjobb / Jönköping
2016-10-11
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Systemtekniker / Teknisk support / 2nd line / B2B / Datakom till" (publicerad 2016-11-14) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Jönköping, Aneby, Habo, Mullsjö, Vaggeryd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Jönköping, Nässjö, Ulricehamn, Haninge, Gislaved eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-10-11

Företaget
Telia Company har verksamhet i Norden, Baltikum, Eurasien inklusive Ryssland och Turkiet, samt i Spanien. De hjälper människor och företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. Tjänsten ingår i avdelningen Enterprise Services som har ett ansvar för support på företagssidan för samtliga kunder till Telia.

Detta är ett uppdrag som sträcker sig över 6 månader, med mycket goda möjligheter till förlängning för rätt person.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker ansvarar du för felsökning, avgränsning och analys av svårare tekniska ärenden. Du arbetar med "Event Management" som går ut på att fånga signaler från maskinell utrustning för att analysera påverkan hos kund samt utforma en lämplig lösning. Vidare innebär det att du tar emot felanmälan per telefon, övervakar kundplacerad utrustning samt dokumenterar och informerar kunden om arbetets fortskridande. Rollen ställer krav på både dina tekniska och kommunikativa egenskaper.

Kvalifikationer
• Du har en relevant eftergymnasial utbildning och/eller motsvarande arbetslivserfarenhet
• Du talar svenska såväl som engelska obehindrat och har en mycket god datorvana
• Kunskaper inom Cisco och/eller erfarenhet av support ses som mycket meriterande

Vi tror att du som söker trivs i en föränderlig miljö som karaktäriseras av tempoväxlingar. Du tar ansvar för ditt eget arbete och driver självständigt dina processer framåt på en arbetsplats där din lösningsfokuserade inställning uppskattas. Vidare ser du ett värde i att arbeta i team tillsammans med kollegor och du är trygg i kontakt med nya människor.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Jönköping
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Sökord: Telekom, supporttekniker, supportdesk, Telia, support, tekniker, övervakning, datacom, larm, datanätteknik, mobilteknik, routing, switching, LAN, HP, Huawei, Alcatel

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt 08-40024050 karl.kullbratt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0680

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3097652

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: