Systemtekniker inom kommunikationslösningar

Bravura / Supportteknikerjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Skövde, Tibro, Tidaholm, Götene, Skara eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Skövde, Mariestad, Lidköping, Haninge, Jönköping eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.

Publiceringsdatum
2016-07-13

Företaget
Företaget levererar integrerade kommunikationslösningar till många av landets största företag samt de flesta landsting och kommuner. Man erbjuder sina kunder ett brett urval av tjänster där kommunikationsplattformen Trio är en av dem.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som systemtekniker ansvarar du för att leverera teknisk support till företagets kunder som använder plattformen Trio. Du felsöker, åtgärdar felanmälningar och hjälper kunder i en roll som kan liknas med second line support. Vidare ansvarar du för återkoppling till kunder såväl som kontakt med leverantören av programkoden. Du kommer att arbeta med kunden i centrum tillsammans med specialister inom Trio och andra kommunikationsplattformar.

Kvalifikationer
• Gymnasial och/eller eftergymnasial utbildning inom tele/datakom, systemutveckling eller motsvarande
• Goda kunskaper i Windows server, tjänster och processer samt kunskap inom nätverk och databaser
• Meriterande är kunskaper i SQL och script-programmering
• Det är meriterande med erfarenhet av teknik inom Contact Center, växelsystem samt erfarenhet av kundbemötande inom tekniska frågor

Vi söker dig som har en lösningsfokuserad inställning som drivs av och har ett intresse av att hjälpa andra. Vidare är du öppen för förändringar och är duktig på att prioritera i en roll där du själv har möjlighet att påverka rutiner och förhållningssätt. Du ser till kundens bästa och förstår vikten av att hålla det du lovar.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Skövde
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ " shape="rect" target="_blank">http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Contact Center, supportdesk, telefoni, växel, växeltelefoni, skype, skype for business, Trio, kommunikationsplattform, systemtekniker, tekniker, support, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Enligt överenskommelse., Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-08-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karl Kullbratt 08-40024050 karl.kullbratt@bravura.se

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1496

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2952786

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: