Systemförvaltare till Ragn-Sells

Badenoch & Clark / Datajobb / Sollentuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Danderyd, Upplands-Bro eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Badenoch & Clark i Sollentuna, Upplands Väsby, Järfälla, Upplands-Bro, Täby eller i hela Sverige

Ragn-Sells är en privatägd koncern med verksamhet i sex länder. Sedan 1966 arbetar vi med avfallshantering, miljö- och återvinning. Vi samlar in, behandlar och återvinner avfall och restprodukter från näringsliv, organisationer och hushåll.

Koncernen har närmare 2500 medarbetare och omsätter över 4.5 miljarder SEK per år. Ragn-Sells i Sverige har 1700 medarbetare och är organiserat i tre divisioner: Återvinning, Behandling och Industriservice under ledning av VD Helena Karlsson. Nu söker vi en erfaren systemförvaltare till vårt Sverigekontor i Sollentuna.

Organisationen
Systemförvaltning är en stödfunktion inom Verksamhetsutveckling på Ragn-Sells. Gruppen består av 7 personer och fungerar som en länk mellan verksamheten och IT. Som ny i gruppen kommer du att bli en del av ett ödmjukt och prestigelöst gäng som gärna delar med sig av sina kunskaper och erfarenheter. Du rapporterar till chefen för Systemförvaltningsgruppen.

Ditt ansvar och dina arbetsuppgifter
Som systemförvaltare förväntas du ta aktiv del i förvaltningsarbetet och verkställa förvaltningsplanens mål. Du ansvarar för ett CRM-system med ca 150 användare och din uppgift är att drifta, förvalta och utveckla CRM-systemet. Tjänsten innebär många interna och externa kontakter där du fungerar som en länk mellan leverantör, verksamheten och IT, med uppgift att kravställa och anpassa systemet till verksamhetens behov. Här ingår beställningar till IT, utbildning och support, test och godkännande av leveranser från IT samt kvalitetskontroller. Vidare ska du hantera centralt administrerad data, ansvara för omvärlds- och marknadsbevakning och medverka till kunskaps- och erfarenhetsutbyte mellan företagets olika verksamheter.

Publiceringsdatum
2017-02-16

Bakgrund
För att trivas i rollen bör du ha en lämplig utbildning och erfarenhet inom systemförvaltning, gärna också någon processutbildning. Viktigt är att du har erfarenhet av kravställning, verksamhetsuppföljning och att du har god verksamhetskunskap. Erfarenhet av att leda och delta i mindre utvecklingsprojekt är av stor vikt för tjänsten. Du bör också vara en van CRM-användare med goda erfarenheter sedan tidigare. Du behöver också ha mycket goda generella IT-kunskaper relevanta för tjänsten. Förmåga att se utvecklingspotentialen i systemen är av stor betydelse för denna roll. Därför bör du även ha mycket goda kunskaper om Microsoft Dynamics, försäljningsprocesser och CRM.

Låter det som du?
Tveka då inte att skicka in din ansökan. I denna rekrytering samarbetar vi med Badenoch & Clark. Har du frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Annica Karlsen tel 08 15 18 18 eller via mejl annica.karlsen@badenochandclark.se. Sista ansökningsdag är 12 mars 2017 men vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att tillsättas tidigare.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-03-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Annica Karlsen annica.karlsen@badenochandclark.se 08-59898133

Företag
Badenoch & Clark

Adress
Badenoch & Clark
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Jobbnummer
3324391

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Badenoch & Clark

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Badenoch & Clark: