Systemförvaltare med kundansvar till Medborgarservice
Kungsbacka Kommun / Säljarjobb / Kungsbacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla säljarjobb i Kungsbacka,
Mölndal,
Göteborg,
Härryda,
Partille eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kungsbacka Kommun i Kungsbacka,
Göteborg,
Halmstad,
Laholm,
Hylte eller i
hela Sverige Kungsbacka kommun är en av Västsveriges mest expansiva kommuner. Vi har 76 000 invånare och cirka 5 400 anställda. I Kungsbacka förenas en god miljö att bo och leva i med de möjligheter som närheten till storstaden medger.
Kommunen har en beställar-/utförarorganisation. Förvaltningen för Service är utförarorganisationen. Medborgarservice är en del av förvaltningen för Service och består av två enheter. Kundtjänst & Telekommunikation samt Kommunikation & Service. Denna tjänst är placerad i Kundtjänst och Telekommunikation. Vår verksamhet finansieras av de uppdrag som förvaltningarna lämnar till oss, vilket innebär att vi har krav på oss att vara flexibla och öppna för förändringar och utveckling.
Vi erbjuder dig en nyinrättad tjänst där du har möjlighet att aktivt påverka och utveckla tjänstens innehåll och vårt arbete med telekommunikation. Tjänsten är en visstidsanställning på heltid under ett år med möjlighet till förlängning. Tillträde snarast.
Uppdraget
Tjänsten innebär ett nära samarbete med kommunens övriga förvaltningar, telefonister och Serviceområde IT. I uppdraget ingår:
• att agera som spindel i nätet mellan vår leverantör, IT och våra kunder
• systemförvaltning av Teleopti och ansvar för handläggning av debiteringsprocessen
• kommunicera utvecklingsfrågor kring kommunens telefonilösning till våra olika verksamheter
• uppföljning av avtal med våra leverantörer
• utbilda användare
• övrigt förekommande arbetsuppgifter
Vi söker dig som har:
• relevant högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig
• erfarenhet av arbete med debiteringsflöden
• erfarenhet av att arbeta processinriktat
• erfarenhet av projektledning är meriterande
• lyhördhet för uppdragsgivarnas behov
• lätt för att utveckla och underhålla kontakter med människor
• förmåga att snabbt sätta dig in i och förstå kommunens olika verksamheter och förutsättningar
• hög servicekänsla och god samarbetsförmåga
Ange löneanspråk i ansökan.
Välkommen med din ansökan!
Vi vill ha din ansökan senast 5 februari 2012.
För mer information kontakta
Verksamhetschef medborgarservice Maria Egeröd
Telefon: 0300-83 42 34
Enhetschef Kundtjänst och telekommunikation Lizette Andersson
Telefon: 0300-83 48 06
Publiceringsdatum2012-01-20Facklig kontaktKontakta växeln 0300-83 40 00
När du söker ett jobb hos Kungsbacka kommun vill vi att du använder dig av kommunens rekryteringssystem. Du påbörjar din ansökan genom att klicka på "Ansök" längst ner i annonsen.
Arbetstider och omfattningDag , Heltid , Tillsvidareanställning
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKungsbacka kommun
AdressKungsbacka kommun
Stadshuset
43481 Kungsbacka
Jobbnummer 1134740
Observera att sista ansökningsdag har passerat.