Systemförvaltare/E-handelsansvarig till ett start-up företag i M - Bravura Sverige AB - Datajobb i Malmö
Systemförvaltare/E-handelsansvarig till ett start-up företag i M
Bravura Sverige AB / Datajobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla datajobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Vellinge
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Malmö

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!


Publiceringsdatum
2021-08-30

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.

Om företaget
Det är ett start-up företag inom lantbruk som just nu befinner sig i en utvecklingsfas. Mer information tillkommer vid ett eventuellt intervjumoment.


Dina arbetsuppgifter
Som Systemförvaltare/E-handelsansvarig ansvarar du för företagets e-handelsmotor Storm Commerce. Dina primära arbetsuppgifter innebär att på detaljnivå förstå Storm och dess funktioner. Därtill ansvarar du för att all data registreras i systemet och att kontinuerliga förbättringar & effektiviseringar sker. Det innebär således mycket fokus på förberedelser och utveckling av systemet inför lanseringen av produkten som planeras till i början av nästa år. Mer specifikt sagt, blir du en Super User på Storm Commerce.
Som systemförvaltare är e-handelsmotorn ditt huvudsakliga ansvarsområde men det kan även förekomma kringliggande arbetsuppgifter kopplat till orderadministration och E-handeln i helhet.
Du kommer att ingå i ett team på tio personer som består av engagerade kollegor med bred erfarenhet inom branschen.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

* Några års arbetslivserfarenhet av arbete med en e-handelsplattform
* Erfarenhet av Storm Commerce (mycket meriterande)
* Eftergymnasial utbildning inom relevant område (meriterande)
* Gedigna kunskaper i Excel
* Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift

Som ansvarig för företagets e-handelsmotor Storm är du en nyfiken person som motiveras av att bidra med nya idéer och förbättringar kopplat till systemet. Vidare tar du stort ägandeskap över dina ansvarsuppgifter, utförandet av dessa samt säkerställandet av att allt blir slutfört i tid. Då det är ett start-up företag förekommer löpande förändringar vilket kräver att du är väldigt flexibel i ditt arbetssätt samt prestigelös i det som behöver göras, högt som lågt.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Malmö med omnejd
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Systemförvaltare, E-handelsansvarig, E-handel, E-commerce, Storm, System, Start-up, konsultuppdrag, Malmö, Lund, Systemutvecklare

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-09-20
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Bravura Sverige AB

Jobbnummer
5929563

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: