Systemansvarig webb och kundportal
Aliby Consulting AB / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla datajobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Aliby Consulting AB i Göteborg,
Mölndal,
Borås,
Skara,
Helsingborg eller i
hela Sverige Har du koll på Azure, GitHub och Microsoft 365?
Vill du arbeta med både förvaltning och vidareutveckling av samhällskritisk verksamhet?
Söker du efter en arbetsgivare som satsar på utveckling av sina anställda?
Vill du vara med och bidra till ett både miljömässigt och socialt hållbart Västsverige?
Om rollen som systemansvarig
I denna roll fokuserar du på system för intranät, integrationsstöd, webbplattformar och en internt utvecklad kundportal. Rollen innebär både förvaltning och vidareutveckling av webbsystem som stödjer verksamheten. Hos oss blir du en del av ett tätt sammansvetsat team där din kunskap och medverkan kommer göra skillnad. Tillsammans med övriga kollegor inom IT System får du vara med och bidra i utvecklingsarbetet och fånga upp när behov av nya eller anpassningar av befintliga IT-lösningar och arbetssätt uppstår.
Du kommer bland annat att ha ansvar för:
Utredningar och kravställande av utveckling mot leverantörer
Tester/utvärderingar/konfigurering/utveckling i IT-stöden
Ändringshantering/hantering av krav och önskemål
Att leda olika former av förvaltningsmöten i samarbete med verksamheten
Tjänsten är placerad på Renovas huvudkontor på Holmen, Gullbergs Strand. Renova tillämpar ett flexibelt arbetssätt med möjlighet att jobba hemifrån två dagar per vecka.
Publiceringsdatum2023-05-16KvalifikationerVi tror att du har högskoleutbildning inom relevant område, exempelvis systemvetenskap eller dataekonomi. Du kan också förvärvat kunskaperna kring tjänstens kvalifikationer genom arbetserfarenhet. Det är en stor fördel om du är har kunskaper inom Azure, Github, Microsoft 365 och tillhörande utvecklingsspråk såsom C#, Java.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande uppgifter med dig, men vi välkomnar även ansökningar från dig som nyligen tagit examen.
Om dig vi söker
För att lyckas tror vi att du är en person som har en god helhetssyn och kan se ditt och avdelningens uppdrag i ett större sammanhang i organisationen. Du arbetar självständigt och lösningsfokuserat, kan fatta egna beslut och tar ansvar för dina uppgifter utifrån verksamhetens bästa. Du behöver också ha en god samarbetsförmåga där du har en förståelse och nyfikenhet inför andra, du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten. Vidare behöver du vara strukturerad och klara av att arbeta med flera uppgifter och uppdrag parallellt och trivas med en föränderlig vardag. Som person är du kommunikativ, prestigelös och kvalitetsmedveten.
Om Renova
Vi sätter värde på allt - för en hållbar morgondag!
Som Västsveriges ledande aktör inom avfall och återvinning har vi en viktig roll att fylla. Vårt uppdrag är att skapa affärsmässig samhällsnytta genom att ta ett långsiktigt ansvar för miljöriktig och kostnadseffektiv avfallshantering och återvinning. Genom att aktivt satsa på forskning och utveckling tar vi också ansvar för framtiden. Vår tunga fordonsflotta är fossilfri och vi behandlar drygt 1 miljon ton avfall och återvinningsmaterial om året. Vi är en koncern med två bolag som ägs av 10 kommuner i Västsverige och totalt är vi ca 800 medarbetare. Helhetsperspektiv, engagemang, tillsammans och ansvar sammanfattar vårt förhållningssätt.
Så ansöker duI denna rekrytering samarbetar Renova med Aliby.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Rebecka Askerup Modahed på 0735012321 alt
rebecka.modahed@aliby.seVarmt välkommen med din ansökan genom att trycka I'm in!
Ersättning Månadslön - Fast lön
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "aliby364".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Aliby Consulting AB (org.nr 559074-1145)
Jobbnummer 7782347
Observera att sista ansökningsdag har passerat.