Systemägare affärssystem, Resia i Göteborg

Resia / Datajobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla datajobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Resia i Göteborg, Lerum, Kungsbacka, Alingsås, Stenungsund eller i hela Sverige

Resia är ett värderingsstyrt försäljningsbolag med tillgänglighet, kompetens och personligt engagemang i fokus. Vår verksamhet omfattar försäljning av semesterresor, affärsresor och möten, event och konferens i 55 butiker, på Internet och på telefon. Hos oss jobbar branschens vassaste resesäljare - deras passion, kompetens och långa erfarenhet av försäljning och resor är vårt viktigaste konkurrensmedel. Vi har Sveriges ledande kompetens, bredaste produktutbud och samarbetar med små och stora varumärken och aktörer inom både semesterresor, affärsresor och möten, event och konferens.

Resia utsågs till bästa affärsresebyrå 2007, 2009, 2010, 2011, 2012 och 2013 - vinnare av Business Travel Award!

Resia bedriver e-handel inom fyra olika varumärken, Resfeber.se, Boxoffice.se, Resia.se och Flygofar.se, samt dess motsvarigheter i Norge och Danmark.

I Göteborg finner du vårt huvudkontor - ServiceCenter - som stödjer försäljningen med säljsupport, ekonomisk uppföljning, personalfrågor, IT-utveckling, marknadsföring samt strategiska utveckling. I Stockholm finner du vårt kompetenscenter inom Online.Till vår Finansgrupp i Göteborg söker vi en systemägare för vårt affärssystem Antares. Antares är ett för resebranschen utvecklat affärssystem levererat av Scandisys.

Beskrivning av tjänsten
I din roll som systemägare ansvarar du för att vårt affärssystem effektivt stödjer vår verksamhet. Du ansvarar för löpande förvaltning men också för att utveckla funktionalitet och lösningar för framtida behov. Tjänsten innefattar bl a kravinsamling, värdering och prioritering av krav, projektledning, planering och prioritering tillsammans med Scandisys, utveckling av funktioner, integrationer, tester och dokumentation. Du har också en användarsupport som består av fyra personer till din hjälp. Tjänsten rapporterar till Finanschefen.

Din Profil
Vi söker dig som vill ta ansvar och gillar utveckling. Du är strukturerad, engagerad och noggrann. Du bör ha en kommunikativ ådra, vara försäljningsinriktad och affärsmässig samtidigt som du är handlingsorienterad. Vi erbjuder dig en spännande utmaning i en dynamisk miljö.

Publiceringsdatum
2013-07-12

Kvalifikationer
Du har/vi ställer krav på:

• Högskoleutbildning gärna inom systemvetenskap
• Flerårig erfarenhet från affärssystem där Antares och Axapta är meriterande
• Erfarenhet inom e-handel samt butikslösningar är meriterande
• Budgetansvar och personalansvar är meriterande

Omfattning
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Tillträde
Enligt överenskommelse.

Kontaktperson för detta jobb
Har du frågor om tjänsten kan du kontakta Finanschef Mats Kaneby per telefon 031-63 60 03 eller via e-post Mats.kaneby@resia.se

Så ansöker du
Du är välkommen med din ansökan senast den 15 Augusti 2013 via http://www.resiatravelgroup.se/resia-travel-group/lediga-jobb . Klicka på knappen "Ansök" där du laddar upp ditt CV och ditt personliga brev. Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.

Arbetstider och omfattning
Dag , Heltid , Tillsvidareanställning

Så ansöker du
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Resia

Adress
Resia
BOX 1114
40523 Göteborg

Jobbnummer
1605957

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Resia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Resia: