System- och IT-support

First Camp Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos First Camp Sverige AB i Stockholm, Nynäshamn, Enköping, Västerås, Norrköping eller i hela Sverige

First Camp är Skandinaviens största campingkoncern med totalt 44 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till knappt 400 MSEK 2019. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med ca 750 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser.



First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, fastighet, drift och HR samlade.



Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter.

Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra och våra team. Då vi är ett tillväxtbolag har vi ett ökande behov av intern support med inriktning på vårt bokningssystem och generella IT-frågor - det är där du kommer in.

Publiceringsdatum
2020-12-22

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i vårt kommersiella team och utgå från något av våra supportkontor, antingen Stockholm eller Göteborg. Din arbetstid fördelas mellan två funktioner där du deltid arbetar tillsammans med vår systemägare för bokningssystemet, Compusoft, och deltid med vår IT-ansvariga med första linjens IT-support. Samarbetet sker mestadels på distans. Under din arbetsdag kommer du att hantera inkommande ärenden i vårt ärendehanteringssystem där du själv aktivt går in och åtar dig uppgifter. De ärenden som du inte kan lösa på egen hand eskaleras vidare. I tjänsten ingår även registervård, uppsättning av nya destinationer och anställda i systemen samt huvudansvar för supporttelefonen.

Kvalifikationer
För att trivas i rollen ser vi att du behöver vara en analytisk problemlösare som ser mervärdet en bra supportfunktion tillför ett bolag. Du har lätt för att anpassa dig till förändringar och omprioritera din arbetsdag och vet när du behöver släppa en uppgift för att gå vidare till nästa. Detta kommer från din förmåga att skapa dig en helhetsbild över situationen samt att du lätt sätter dig in i nya arbetsuppgifter och tar till dig ny information.

Du får gärna ha en teknisk utbildning i grunden, men vi ser inte det som krav. Det är dock ett krav att du van vid att arbeta i bokningssystem eller affärssystem utifrån en supportfunktion. Du behöver vidare ha goda kunskaper i Microsofts standardapplikationer och operativsystem samt Microsoft 365.

Vi ser det som väldigt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med POS-system (point of sales), Active Directory och kontoadministration. Har du även kompetens inom nätverk, skrivarhantering och klientsäkerhet är det ett plus, men inget krav. Likaså om du har grundläggande elkunskap och erfarenhet av installationer. Det viktiga är dock att du har ett stort intresse för IT och affärssystem och vill fortsätta lära dig mer inom dessa områden.

Vad erbjuder vi dig?
På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:

We Care: Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen

We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster

We Simplify: Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster

We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster

Anställningsvillkor
Tjänsten är på heltid och innefattas av kollektivavtal. Lön och villkor enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten. Som ett första steg i vår urvalsprocess kommer de personer som möter våra kvalifikationskrav att få genomföra två rekryteringstester där du matchas mot vår kravprofil.

Varaktighet, arbetstid
100%. Tillträde: Enligt överenskommelse Tillsvidareanställning

Ersättning
Fast månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
First Camp Sverige AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "2020/295".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
First Camp Sverige AB (org.nr 556894-6551)

Arbetsplats
First Camp Supportkontor - Stockholm

Jobbnummer
5502281

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från First Camp Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos First Camp Sverige AB: