System maintainer for Telephony

Klarna AB / Datajobb / Stockholm
2012-02-24
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "System maintainer for Telephony" (publicerad 2012-04-26) ⬅️


Visa alla datajobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Klarna AB i Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Året var 2005 och e-handeln hade då länge varit otrygg. Med en idé om att erbjuda trygga och enkla betalningslösningar startades samma år företaget Klarna. Sex år har gått och vi har vuxit till ett ambitiöst och kreativt gäng på 600 stycken. Vi har blivit utsedda till Årets företag -07 (skryt), ökat omsättningen med 13 570 % (statistik) och lyckats bli marknadsledande i Norden (fakta). Klarna är idag delägt av Sequoia Capital, DST Global och General Atlantic - bolag som sett samma potential i Google, Facebook och Twitter som i oss. Det tycker vi är en bra början.

Today, 10 employees at IT Operations manage and support the IT environment at Klarna. The department has 4 junior system administrators/first line technicians, 1 second line technician/coordinator, 1project manager, 3 senior system administrators and 1 manager. We are now looking for a System maintainer for telephony , are you the one we are looking for?

The role as system maintainer demands close cooperation with representatives from different departments at Klarna to gather needs of functionality, find areas of improvement and optimization and creating orders or projects descriptions for suppliers. Tasks include coordination of requirements on new functionality in telephone solutions for different departments.  It also includes daily management and maintenance of telephone system and procurement of new telephone system functionality.

You will be Klarnas contact person for our telephone suppliers and responsible for contract management and supplier relations.  The role involves a lot of independent work but with departments and teams to help.

In order to succeed in the role you have to be able to compile a lot of needs and wishes to concrete functions and changes. There will also be a close cooperation with suppliers and you must be experienced in supplier relations. Furthermore, experience of different telephone solutions is needed. You should have worked in an outsourced environment before and have knowledge on contract management. Most likely you have 3 years of experience in phone systems. As a person you are social, driven and has a forthcoming personality. You are able to cope with varying and high work pressure at times.

Publiceringsdatum
2012-02-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-04
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Anna Grönblad, 08-120 120 00

Företag
Klarna AB

Adress
Klarna AB
St:Eriksgatan 117
11343 STOCKHOLM

Jobbnummer
1168680

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Klarna AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Klarna AB: