Swedbank Pay söker Kundrådgivare
PayEx Sverige AB / Administratörsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland,
Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2019-12-19Om företagetSwedbank Pay är en plattform för omnikanal - betalningar. Vårt mål är att hjälpa människor och samhällen att växa genom att tillhandahålla betalningslösningar för alla tillfällen, oavsett kanaler. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betalningslösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland.
Vårt uppdrag
Förutom flexibla betalningsmetoder är kärnan i Swedbank Pay, transparenta och tydliga villkor. Vårt uppdrag är att göra det enkelt att göra affärer var som helst och när som helst. Och vi lever efter våra värderingar, Öppen - enkel - omtänksam.
Om jobbet
Som Customer Advisor i Customer Operations ansvarar du för att ha daglig kontakt med våra kunder samt flertalet administrativa arbetsuppgifter. Du kommer ingå i ett team som består av ca 12-16 medarbetare fördelat på mindre arbetsgrupper.
Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Det är viktigt att du är driven, analytisk, ansvarsfull och strukturerad. Eftersom vi arbetar med daglig kundkontakt är det viktigt att du är bra på att kommunicera och brinner för att ge den bästa servicen ut mot våra kunder.
Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom finansbranschen och i ett team som drivs av att alltid leverera det bästa för våra kunder. För oss är det viktigt att kunna balansera arbete och fritid ihop med att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt tillsammans.
Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
• Daglig kontakt med våra kunder och andra funktioner inom företaget via telefon och mail.
• Arbeta
med administrativa arbetsuppgifter.
• Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen.
Kompetenser och erfarenhet som är viktiga för rollen
• Du har god förståelse för och tidigare erfarenhet av kundnära arbete med service via telefon och mejl.
• Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och en hög grad av integritet.
• Du har stor social kompetens och en mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på svenska är nödvändig för att vara framgångsrik inom rollen.
• Du har stor förmåga att ta initiativ och trivs att arbeta med problemlösning.
• Du har förmåga att koordinera, strukturera och prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö.
• Har du kunskap och erfarenhet från kundnära arbete med service via telefon och mejl. ?
• Har du erfarenhet av administrativt arbete?
• Har du god kommunikativ förmåga på svenska i tal och skrift?
Du kanske sedan tidigare har med dig
• Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
• Erfarenhet från kundservice eller liknande.
• Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Övrig informationVill du ha information om Gotland som plats att bo och leva på, läs mer på:
http://gotland.com/flytta-hit/Så ansöker duVi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt.
Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2020-01-12
Inte något för dig? - tipsa en vän om jobbet!
Swedbank Pay är ett registrerat varumärke som marknadsförs av PayEx Sverige.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2020-01-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPayEx Sverige AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare PayEx Sverige AB (org.nr 556735-5671),
http://www.swedbankpay.se Arbetsplats Swedbank Pay
Jobbnummer 5011356
Observera att sista ansökningsdag har passerat.