Svensktalande Service Desk Agent Till Statoil I Riga

Co-Worker Bemanning Sverige AB / Supportteknikerjobb / Ospecificerad arbetsort
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Ospecificerad arbetsort eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Co-Worker Bemanning Sverige AB i Ospecificerad arbetsort

Vill du arbeta på en spännande arbetsplatser med stora utvecklingsmöjligheter?

CO-WORKER är ett företag med fokus på att arbeta med duktiga personer för bemanningsbehov inom olika tjänsteområden.
Koncernen grundades 2007 och har sedan dess gett människor och företag möjlighet att utvecklas genom att vara ett engagerat, lyhört och lösningsorienterat bemanningsföretag. Vi är specialiserade inom detalj -dagligvaruhandel, ekonomi, IT & Telecom (ICT). CO-WORKER Bemanning är ett kollektivanslutet företag.

Vi erbjuder lösningar inom personaluthyrning, rekrytering och omställning. Idag är vi över 200 medarbetare på fyra kontor i Sverige, Finland, Grekland och Indien.

CO-WORKER koncernen total omsättning för 2013 uppgick till SEK 28 miljoner.

Vår framgång och våra effektiva bemanningslösningar bygger på att vi är med och driver utvecklingen i branschen. Genom att ständigt lyssna på våra kunder och vara öppna för nya idéer och arbetssätt är vår ambition att kunna erbjuda de bästa produkterna.

Vill du ha mögliheten att flytta och jobba i Riga under minst 2 år?

DIREKTREKRYTERING

Statoil Fuel & Retail Business Centre in Riga, Latvia is rapidly growing to serve the company's international business. The Centre delivers excellent HR and finance transactional services to Statoil Fuel & Retail units in northern, central and Eastern Europe, giving them the freedom to focus on their customers.

Statoil Fuel & Retail Business Centre is currently looking for Service Desk agents to establish a 1st Line Service Desk for Scandinavian station operations located in Riga. Agent will be a single point of contact responsible for supporting our stations in trouble shooting and providing solutions to IT and forecourt problems they experience. Responsibilities. Professional customer support for end users of fuel station assets and equipment (POS, BOS, Forecourt)

• Troubleshooting and advice to technical/functional issues and problems that are reported

• Requests registration and supervision according to team KPI's

• Ordering maintenance & repair service from external suppliers and follow up on delivery

• Checking of system monitoring tools and solving failures reported there

• Active communication to all parties involved (station employees, service companies, IT and maintenance engineers, etc.) for effective problem resolution Requirements

• Fluent Swedish language skills and good knowledge of English

• Education in IT or related fields (IT engineering would be an advantage) or last year students

• Experience in technical support as advantage

• Ability to understand customer demands and come up with solutions to their problems

• High service orientation

• Good teamwork skills

We offer

• Working environment with high ethical standards and values

• Continuous personal and professional development driven by challenging goals

• Opportunity to gain experience in dynamic retail organization

WE WANT YOUR APPLY IN ENGLISH

Publiceringsdatum
2014-09-22

Arbetstider och omfattning
Heltid Rekrytering

Ersättning
Månatlig löneutbetalning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-10-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
CO-WORKER Bemanning Sverige AB

Adress
CO-WORKER Bemanning Sverige AB
AUGUSTENDALSVÄGEN 24 BV
11343 Nacka Strand

Kontorsadress
AUGUSTENDALSVÄGEN 24 BV 13152 Nacka Strand

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2005263

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Co-Worker Bemanning Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Co-Worker Bemanning Sverige AB: