Svensktalande Client Partner på Irland

Arena Personal AB / Säljarjobb / Stockholm
2015-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Svensktalande Client Partner på Irland" (publicerad 2015-07-31) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Arena Personal AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2015-06-01

Om tjänsten
Vi erbjuder nu ett spännande marknadsförings- och försäljningsuppdrag inom social media!

Vår kund är ett globalt företag med ett mycket starkt varumärke som söker en svensktalande Client Partner för arbete på deras kontor i Dublin, Irland. Detta är ett uthyrningsuppdrag som förväntas pågå under tolv månader med start så snart som möjligt.

I din roll som Client Partner kommer du ansvara för att sälja in företagets marknadsföringslösningar, etablera relationer med nya kunder samt vårda redan existerande kunder. Din uppgift blir att utveckla dessa kontakter med syfte att öka företagets intäkter.

Som Client Partner ansvarar du för att nå och överskrida uppsatta mål. Din roll innefattar också att du, med hjälp av dina bransch- och marknadskunskaper samt företagets lösningar inom marknadsföring, lägger upp strategier för dina kundportföljer.

Profil
Du har dokumenterad erfarenhet av både online och traditionella medier samt av att sälja in marknadsföringslösningar. Du har också erfarenhet av att hantera kampanjer för stora varumärken samt har kompetens inom varumärkesannonsering. Vidare har du förmågan att använda data och analyser för att förbättra utfallet för digitala kampanjer.

Som person är du flexibel, hårt arbetande och mycket strukturerad. Du är också resultatinriktad och har en stark analytisk förmåga. Självklart är du kommunikativ och har en naturlig fallenhet för att skapa och bibehålla relationer på alla nivåer i organisationen. Du samarbetar gärna med andra inom ditt team, tvärfunktionellt och framför allt med dina kunder. Du kommer att arbeta i en dynamisk och föränderlig miljö och trivs med att fatta snabba och ibland djärva beslut.

Kvalifikationer
• Dokumenterad erfarenhet inom marknadsföring samt media-försäljning och/eller försäljning av reklam online.
• Förmåga att hitta kreativa lösningar på kundens behov.
• God förståelse för användare av social media och dess tekniska lösningar.
• Erfarenhet av att leda projekt och arbetsgrupper.
• Flytande i svenska och engelska, i tal och skrift.
• Mycket goda kunskaper i Office-paketet, framför allt Excel.

Erfarenhet av försäljning i traditionell media är mycket meriterande.

För att förtydliga ytterligare är denna tjänst stationerad i Dublin, Irland.
Intervjuer sker löpande, skicka därför in ditt cv och personliga brev på engelska till oss så snart som möjligt.

Vi erbjuder

Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din konsultchef som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.

Om verksamheten

Arena Personal har 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 externa medarbetare verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs och Impact ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra externa medarbetare lika bra som våra kunder.

Så ansöker du
Tre enkla steg till ditt nya jobb:

1. Du ansöker genom att klicka på "ansök här" eller "ansök via extern webbplats".
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på "Sök jobbet" och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2015-07-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 2314
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Ida-Maria Bruhn 08-587 117 00

Företag
Arena Personal AB

Adress
Arena Personal AB
Fleminggatan 7
10425 Stockholm

Kontorsadress
Fleminggatan 7, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2319339

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Arena Personal AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Arena Personal AB: