Svensk- och finsktalande Backoffice-administratör till Tellier S

2Complete AB / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 2Complete AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-05-25

Om företaget
Tellier Service AB startade sin verksamhet den 1 april 2015 och bedriver faktureringsverksamhet, inklusive hantering och förmedling av betalningar och kravhantering. Telliers kunder finns i Sverige och Finland. Tellier Service AB ingår i Hafslund koncernen som är den femte största aktören i Norden inom elhandel och den största koncernen inom elhandel i Norge. Hafslund är också en stor producent av förnybar energi från vattenkraft och fjärrvärme.

Arbetsuppgifter
I rollen som Backoffice-administratör kommer du aktivt söka och analysera konsekvenser av ändringar i lagar/föreskrifter och vad det innebär för Telliers tjänster och kunder. Du kommer även identifiera svagheter i leveranser, kommunikation, processer eller system och ta egna initiativ till förbättring.
Du ansvarar för att arbetsuppgifter som ligger inom ditt ansvarsområde följer beslutade/avtalade rutiner och policybeslut löpande. Som Backoffice-administratör arbetar du utefter och följer upp ingångna kontrakt och avtal mot kund. Det är viktigt att du tar ansvar för både det egna och teamets leveranser för att bidra till företagets mål. Du kommer även självständigt att planera och genomföra utbildningar inom ansvarsområdet hos kunder.
Resor inom Norden ingår i arbetet.

De viktigaste arbetsuppgifterna i rollen:
• Hantera inkommande ärenden och beställningar enligt uppsatta SLA:er.
• Hålla deadlines inför fakturering, ärenden, laster, beställningar, mätvärden, Prodat.
• Kvalitetssäkra rutiner, ta fram nya rutiner.
• Strukturera och dokumentera inrapporterade systemfel.
• Värdera och prioritera systemfel.
• Föra statistik och ta fram rapporter och nyckeltal inom ansvarsområdet Backoffice vid behov.
• Kontakta leverantörer vid behov.
• Ha en korrekt och tydlig dialog med kund.
• Felanmäla till distributionsleverantör.
• Återkoppla till kund.

Tjänsten är ett vikariat till 2017-07-26 med möjlighet till tillsvidareanställning.

Profil
Vi söker dig som är driven, självgående och tar egna initiativ. Du är noggrann, lösningsorienterad och har ett trevligt och positivt sätt. Du trivs att arbeta i team, men kan också arbeta självständigt med eget ansvar där du förväntas ha ett proaktivt förhållningssätt och bidra till ett kvalitativt förbättringsarbete i teamet. Du har en väl utvecklad prioriteringsförmåga och tycker om siffror och teknik. För dig är det självklart att arbeta med fokus på Kunden i alla situationer. Du är en stöttande teamspelare som talar om dig och dina kollegor i VI-form.

Du har slutfört en gymnasial utbildning och har minst 3 års erfarenhet av Backofficearbete och/eller faktureringsarbete eller liknande arbete med systemkompetens. Ett krav är att du behärskar finska, svenska och engelska muntligen och skriftligen.

Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Malin Ryholt på telefon 076-875 11 46 alt. malin.ryholt@2complete.se

Om 2Complete

2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang, är professionella och har en passion för personal. Det är viktigt för oss att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekrytering eller bemanning. Det ska vara enkelt att arbeta med oss.
Vi tillsätter tjänster inom hela tjänstemannaområdet från juniora tjänster till chefer- och specialister.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 622
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Malin Ryholt 08 445 43 44 malin.ryholt@2complete.se

Företag
2Complete AB

Adress
2Complete AB
Sveavägen 33
11134 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 33, Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2866665

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 2Complete AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 2Complete AB: