Svensk- och finskspråkig CRM-/kundklubbskoordinator
Hemtex AB / Marknadsföringsjobb / Borås
2014-10-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Svensk- och finskspråkig CRM-/kundklubbskoordinator" (publicerad 2014-10-27) ⬅️
Visa alla marknadsföringsjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hemtex AB i Borås,
Alingsås,
Partille,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Vi söker nu en svensk- och finskspråkig CRM-/kundklubbskoordinator
Som CRM-koordinator kommer du att ansvara för att administrera, analysera och stötta driften av Hemtex finska kundklubb. Tjänsten innefattar bland annat strategiskt analysarbete, lönsamhetsberäkningar samt uppföljning av kundklubbsaktiviteter och kampanjer. Du kommer att vara en viktig resurs gällande att administrera utskick och kommunikation samt vara ansvarig för att klubbens tidplaner upprättas och hålls.
Din arbetsplats kommer att vara på Hemtex huvudkontor i Borås och du kommer att ingå i ett arbetslag tillsammans med CRM-ansvarig och ytterligare en CRM-koordinator.
För att lyckas i rollen krävs det att du:
• Talar och skriver korrekt svenska och finska på en god nivå
• Har minst två års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, alternativt kvalificerande utbildning
• Är analytiskt lagd med vana att dra slutsatser från statistiska underlag
• Skickligt kan planera aktiviteter och projekt på ett effektivt och strukturerat sätt
• Lägger fokus på kundtillfredsställelse och har förmåga att analysera utifrån kundens behov
• Har en finansiell medvetenhet och tänker i termer av vinst, förlust och mervärde
• Har "systemkänsla" och lätt för att lära dig digitala verktyg. Erfarenhet av Qlikview samt mycket goda kunskaper i Excel är speciellt meriterande
Vi värdesätter att du:
• Har tidigare erfarenhet av butik, dagligvaruhandel eller försäljning
• Är en nyfiken person som drivs av att lära och utforska
• Ser utmaningar som ett tillfälle att utvecklas och tar dig an högt satta mål med entusiasm
• Är en positiv person som trivs med att samarbeta i arbetslag och som uppskattar goda relationer på arbetsplatsen
Tjänsten kommer att vara en tillsvidareanställning, inledningsvis omfattande 50 % med chans till utökning. Start sker efter överenskommelse. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta CRM-ansvarig Mona Adawi Telefonnummer: 0705-411540 Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, men senast 9 november, genom att klicka på länken nedan.
Hemtex är Nordens ledande hemtextilkedja med över 150 butiker i Sverige, Finland och Estland.
Huvuddelen av butikerna drivs inom koncernen men kedjan inkluderar även franchisebutiker. Butikerna säljer, under gemensamt varumärke, heminredning med tonvikt på hemtextil.
Vår affärsidé är att sälja prisvärda heminredningsprodukter som ligger i tiden och tilltalar många människor.
Vår ambition är att erbjuda bästa möjliga service och vägledning till kunderna och att skapa inspiration och idéer för dem.
Exempel på produkter är: gardiner, dukar, påslakanset, täcken, prydnadskuddar, plädar och handdukar.
Publiceringsdatum2014-10-27Arbetstider och omfattningHeltid/ Ej specificerat
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-11-09
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHemtex AB
AdressHemtex AB
Borås
50113 Borås
KontorsadressBorås
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2044944
Observera att sista ansökningsdag har passerat.