Svea vaccin söker en HR-assistent
Svea Vaccin AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Svea Vaccin AB i Stockholm,
Sundbyberg,
Järfälla,
Sollentuna,
Täby eller i
hela Sverige Svea vaccin AB, Nordens ledande vaccinationskedja med mottagningar över hela Sverige, söker en HR-assistent!
Som HR-assistent arbetar du både på huvudkontoret samt är ute på fältet.
I arbetsuppgifterna ingår hanteringen av den dagliga bemanningen, ta emot sjukanmälningar, vara stöd till chefer och medarbetare i HR-relaterade frågor samt övriga ärenden.
Vidare sköter du personalfrågor samt är med och löser den dagliga löpande administrationen.
Den vi söker
Vi söker dig som har arbetat med liknande frågor eller om du är sjuksköterska och vill ha ett omväxlande arbete med personalfrågor och samtidigt vara ute på fältet.
Erfarenhet inom rekrytering är ett krav, du ska ha en god administrativ förmåga och vara serviceminded. Du ska vara kreativ och komma med lösningar och förslag kring hur vi kan utveckla våra rekryteringsprocesser.
Publiceringsdatum2021-10-07KvalifikationerFör att trivas i rollen som rekryterare hos oss ska du ha erfarenhet inom något av nedan:
Minst 1 års erfarenhet inom rekrytering och HR-administration
Utbildning inom HR/administration eller motsvarande
Dina följande kompetenser:
Självständig
Vänlig
Stresstålig
Flexibel
Samarbetsförmåga
Strukturerad
Stor vikt kommer att läggas vid de personliga förmågorna.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-11-06
FöretagSvea Vaccin AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "HR".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Svea Vaccin AB (org.nr 556454-8849)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Ansökan E-post:
somayeh@sveavaccin.se Jobbnummer 6024372
Observera att sista ansökningsdag har passerat.