Svea Sport - Ordermottagare och innesäljare

Youcruit AB / Kontorsjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Youcruit AB i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Svea Sport - Ordermottagare och innesäljare

Om dig och tjänsten:
"Är du duktig att ta kunder på rätt sätt?
Är du strukturerad?
Älskar du sport och att vara i den miljön?

Vi söker en timanställd medarbetare som kan hjälpa oss på SVEA Sport med kundtjänst, ordermottagning, inneförsäljning och administration.
Hos oss får du användning av din administrativa förmåga såväl som din kommunikativa sida. Du skall vara en flexibel resurs där arbetstiden styrs utifrån våra behov, samt bör kunna rycka in med kort varsel.

Om SVEA
SVEA Sport är en svensk distributör inom sportprodukter och tillbehör.
Företaget arbetar med kända varumärken såsom SKINS, SPORTDOC, Mueller m.m på den Nordiska marknaden.

Tjänstebeskrivning
I din roll på SVEA Sport kommer du att arbeta med att ta emot order via våra system, e-mail och telefon.
Du kommer att hjälpa befintliga kunder med frågor som berör lagda ordrar. Svara i telefon för vidare dirigering vid specifika ärende.
Ta emot och administrera och fakturera serviceorder i vårt affärssystem Pyramid.
Hantera reklamationer och returer. felsökning av lagda ordrar.
Som ordermottagare arbetar du i ett team där stor vikt läggs på samarbete, öppet klimat och att motivera varandra.
Du kommer att hantera kontakten med beställande kunder och vårda relationen till dessa, detta kräver att du är noggrann och har hög servicekänsla.

Krav på person
För att lyckas i rollen som ordermottagare har du erfarenhet ifrån att arbeta med datorn som redskap och har tidigare erfarenhet ifrån en liknande tjänst.
För rollen som ordermottagare på SVEA Sport bör du vara noggrann, stresstålig och ha god kommunikationsförmåga. Som person är du glad, positiv och tar ansvar för dina arbetsuppgifter.
Du kommunicerar mycket väl i svenska i tal och skrift och har god kunskap i engelska. Kunskaper i övriga nordiska språk är meriterande
Du bör ha god datavana och kunskap i Officepaketet. Vi ser gärna att du har erfarenhet från försäljning eller kundsupport och förstår vikten av processen vid orderhantering från dess början till slut.

Lämplig bakgrund
Som person är du lyhörd, ambitiös och initiativrik. Du är inte rädd för att hjälpa till där det behövs och har ett driv och en vilja att utvecklas.
Vidare är du en van datoranvändare som trivs i en bred tjänst. Du har en god kommunikativ förmåga och är strukturerad i ditt arbete.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Anställning: Timanställning. ca: 10 - 30 timmar / vecka. Utefter säsong och behov.

Start: Snarast
Lön: Enligt ÖK."

OBS! Ansök via länken nedan:
http://youcru.it/txN7dM

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Deltid
10-30 tim/vecka

Publiceringsdatum
2016-04-15

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-04-30

Företag
YOUCRUIT AB

Adress
YOUCRUIT AB
21135 MALMÖ

Jobbnummer
2786338

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Youcruit AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Youcruit AB: