Surfboard Payments söker 2 studenter som kundservicemedarbetare!
Studentconsulting Sweden AB (Publ) / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Studentconsulting Sweden AB (Publ) i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Är du student och vill du arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll tillsammans med ett engagerat team? Vill du arbeta i ett snabbväxande bolag som ligger i framkant inom betallösningar?
Surfboard Payments är en agil organisation som levererar mjukvarubaserade betallösningar för fysiska butiker och handlare utan fast försäljningsställe. Bolaget planerar att lansera en mobilapplikation för den svenska marknaden inom kort och behöver därför stärka upp teamet med en medarbetare fokuserad på kundservice. Du kommer att bli en del av ett litet team med högt i tak och goda möjligheter att bidra med egna initiativ.
Surfboard Payments söker just nu medarbetare till deras kundtjänst där du kommer hantera arbetsuppgifter som omfattar inkommande frågor och ärenden, utföra utgående samtal till kunder, analysera kunddata för att bidra till effektivisering i företaget samt kontinuerligt komma med idéer för att utveckla och effektivisera processer för deras kundtjänst.
Utöver detta kommer dina arbetsuppgifter bland annat omfatta:
• Bidra till att få våra kunder att fungera som ambassadörer åt bolaget
• Masterdata, skapa och underhålla kundmasterdata i bolagets interna system
Detta är ett konsultuppdrag som innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar tillsammans med Surfboard Payments. Tjänsten förväntas startas upp omgående och pågår tills vidare. Tjänsten är på deltid där du förväntas vara tillgänglig 4h/dagen 2-3 dagar i veckan med möjlighet att lägga upp tiden enligt överenskommelse samt med chans till heltidsanställning därefter. Du utgår från bolagets kontor som är placerat i centrala Stockholm. Har du några ytterligare funderingar är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare
Publiceringsdatum2022-10-26ProfilFör att vara aktuell för rollen krävs det att du har en avklarad gymnasieexamen, tidigare erfarenhet inom kundservice och behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Är du flerspråkig så är detta meriterande. Du bör även ha god analytisk förmåga och gilla att ibland få tänka till lite extra för att hitta en bra lösning eller för att fullt ut förstå olika sammanhang
Som person ser vi gärna att du är en lagspelare som bidrar till ett gott arbetsklimat och är resultat- och lösningsorienterad, nyfiken och serviceminded. Du är en målmedveten person som tycker om att jobba i team såväl som självständigt, du tar eget ansvar och är mån om att ge kunder service av god kvalitet. Vidare ser vi att du besitter en god systemvana.
Låter detta som en tjänst för dig? Ansök redan idag! Urval sker löpande.
Om företagetMångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på
www.studentconsulting.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidareanställning Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-11-23
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagStudentconsulting Sweden AB (Publ)
Omfattning Detta är ett deltidsjobb.
Arbetsgivare Studentconsulting Sweden AB (Publ) (org.nr 556674-7449)
Arbetsplats StudentConsulting
Kontakt Linnéa Svensson
linnea.svensson@studentconsulting.com Jobbnummer 7113221
Observera att sista ansökningsdag har passerat.