Supporttekniker till Telia Company Karlstad
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Karlstad,
Kristinehamn,
Säffle,
Nacka,
Sunne eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-02-23Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på 12 månader där du initialt får en anställning hos Bravura med goda möjligheter till överrekrytering. Detta ger både dig och Telia en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företagetTelia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Norrköping eller Karlstad, där du blir en del av ett team med god gemenskap.
Dina arbetsuppgifterI rollen som customer technical support arbetar du med att förse teknisk support till Telias mindre till mellanstora företagskunder. Du hanterar såväl ärenden via inkommande telefonsamtal som ärenden som inkommer direkt i Telias ärendehanteringssystem. De ärenden du hanterar varierar i omfattning och komplexitet och kan exempelvis röra beställningar, frågor kring fakturor och utökning av licenser. Vidare samarbetar du tätt ihop med säljare och övriga tekniker på Telia. Du blir en del av ett sammansvetsat team som präglas av gemenskap där man stöttar varandra vid behov.
Initialt erbjuds du en utbildning som både innehåller teori och praktik tillsammans med dina kollegor och teamledare. Arbetet sker på plats i Telias lokaler i centrala Karlstad.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom kundservice och/ eller teknisk support, alternativt ett intresse för IT
• Goda kunskaper i svenska och engelska
Vi tror att du som söker har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Vidare har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Du ser möjligheter i förändringar, har lätt för att anpassa dig efter nya situationer och hjälper gärna till där det behövs. Slutligen är du noggrann i ditt arbete, uppmärksam på detaljer och tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Karlstad
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lisa Pålsson
lisa.palsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8493751
Observera att sista ansökningsdag har passerat.