Supporttekniker till Telia

Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla backofficejobb i Växjö, Alvesta, Uppvidinge, Lessebo, Hylte eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö, Alvesta, Ljungby, Älmhult, Värnamo eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Publiceringsdatum
2023-04-03

Om tjänsten
Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.

Om företaget
Telia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.

För denna tjänst tillhör du ett team om 10 personer som arbetar från kontoret i Växjö.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker för mobila tjänster svarar du på frågor och hjälper användare hos Telias företagskunder, både små som stora. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och du hanterar en bredd av ärenden som varierar i omfattning och komplexitet. Du supporterar främst över telefon men också mejl, i ärenden rörande det mesta kring mobilanvändning, såsom till exempel inställningar, e-post, Office 365, felanmälning. I dina arbetsuppgifter ingår även beställningsadministration vilket innebär att du lägger beställningar åt kunder i Telias system.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Erfarenhet av kundservice eller kundsupport
• Systemvana

För att trivas i rollen tror vi att du har en god kommunikativ förmåga och trivs i en roll med många kontaktytor. Du har en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. För dig är det motiverande att agera problemlösande och det är en självklarhet för dig att komma med initiativ. Vidare är du van att självständigt driva ditt arbete framåt och trivs i en föränderlig arbetsmiljö där arbetstempo och arbetsuppgifter varierar. Slutligen är du noggrann i ditt arbete och tycker om att utföra dina uppgifter grundligt.

Övrig information:

Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)

Arbetsplats
Bravura

Kontakt
Lisa Pålsson
lisa.palsson@bravura.se
08-40024050

Jobbnummer
7615323

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: