Supporttekniker till Södertälje
Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Södertälje
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Södertälje,
Salem,
Ekerö,
Nykvarn,
Botkyrka eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Södertälje,
Huddinge,
Stockholm,
Uppsala,
Västerås eller i
hela Sverige Nu söker vi en supporttekniker till vår kund i Södertälje.
Arbetet i vår kunds servicedesk innebär 1st Line support och att vara ett stöd till slutanvändarna via telefon, mail och remote. Servicedesken har en lösningsgrad på drygt 80 %, vilket innebär att dina tekniska kunskaper och din erfarenhet av liknande arbete är av stor vikt då du förväntas lösa de flesta ärenden direkt.
Skallkrav
• MS Office
• MS Active Directory
• Citrix
• Applikationssupport
• Skrivarsupport
• Flytande kunskaper i svenska och engelska, såväl muntligt som skriftligt.
Bör krav
• ITIL Foundation certifiering
Vi söker dig, med ovannämnda kunskaper, som dessutom har sociala färdigheter när det gäller kommunikation, motivation och har ett genuint intresse för IT.
Uppdraget börjar omgående, så skicka in din ansökan redan idag!
I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.
Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och - förstås - lönsamhet.
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Publiceringsdatum2017-07-03ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXllnc Advise
AdressXllnc Advise
Sveavägen 155
11346 STOCKHOLM
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 3587306
Observera att sista ansökningsdag har passerat.