Supporttekniker till servicedesk

InfoCare Service AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos InfoCare Service AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Järfälla, Södertälje eller i hela Sverige

InfoCare Service AB erbjuder dig goda karriärmöjligheter och spännande uppdrag inom områden som installation, driftsättning och teknisk support.

Vi är Nordens ledande, oberoende tjänsteleverantör och i Sverige har vi kontor på 24 orter där våra konsulter och tekniker dygnet runt och året om ser till att våra kunder, små som stora, har fungerande och lönsamma IT-system. Våra största kunder återfinns hos allt från dagligvaruhandeln till myndigheter från norr till söder. Nu växer vi ytterligare och söker ännu fler, engagerade kollegor.

Gillar du att jobba självständigt, drivs av att ge god service samt att ställas inför tekniska utmaningar?

Som supporttekniker kommer du arbeta i ett Servicedesk team med ansvar för att besvara de fel, problem, frågeställningar kring användares IT relaterade problem som rör deras applikationer, hårdvara etc. Du kommer i första hand att ta emot samtal direkt från användare men det kan också komma in via andra kanaler såsom chatt, e-mail och via självbetjäningsportal. Du kan behöva hantera mer komplexa frågor/problem som användarna har men också av enklare art såsom byte av lösenord. Du kommer arbeta med felsökning/problemlösning och eskalera ärenden vidare till annan part där Servicedesk inte kan lösa/åtgärda felet direkt.

Du kommer arbeta nära kundens verksamhet men också ha ett samarbete med övriga tekniker som finns på plats ute hos kund.

Vem är du?

Vi letar efter dig som är tekniskt lagd och har ett intresse för teknik. Vi ser gärna att du har jobbat med teknisk support via telefon tidigare.

Varför InfoCare?

Våra kunder väljer InfoCare som en långsiktig affärspartner och vi har flera nya spännande affärer framför oss. Alla ledare inom InfoCare arbetar aktivt med frågor som medarbetarengagemang, hälsa och tillväxt. Vi hoppas att du vill vara med på vår fortsatta resa mot tillväxt.

Vad ger vi dig för förutsättningar att lyckas?

För att du och vi tillsammans ska lyckas erbjuder vi dig en introduktion till InfoCare som arbetsgivare och till kund/uppdraget. Medarbetarsamtal håller vi löpande under året och där kommer vi överens om en gemensam plan för din kompetensutveckling. Självklart erbjuder vi också en rad förmåner som ingår i en anställning hos oss. Vi är kollektivavtalsanslutna genom Almega TechSverige.

Känner du att du matchar rollen och blir nyfiken på att veta mer om oss och vad vi erbjuder dig? Skicka då in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot att höra av dig!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
InfoCare Service AB (org.nr 556549-7541)

Arbetsplats
InfoCare

Jobbnummer
7804089

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från InfoCare Service AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos InfoCare Service AB: