Supporttekniker till servicedesk

Xllnc Advise / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Xllnc Advise i Stockholm, Huddinge, Södertälje, Norrtälje, Uppsala eller i hela Sverige

Är du driven, social och sugen på nya utmaningar? Då skulle du passa bra hos oss! Vi på Xllnc Advise värdesätter en härlig arbetsmiljö där personalaktiviteter inte är ovanligt. Allt vi gör genomsyrar en gemensam värdegrund som utgår ifrån våra ledord Lyhördhet, Enkelhet, Tillgänglighet och Proaktivitet.

Xllnc Advise söker en 1st Line supporttekniker till vår kunds servicedesk i Stockholm.

I rollen som supporttekniker kommer du att få hantera supportärenden via telefon, mail och chatt. Du kommer även arbeta med kontohantering och behörighetsadministration i Active Directory, felsökning av både hård- och mjukvara, beställningar och incidenthantering.

För rollen krävs det att du har minst 1 års erfarenhet, inom de senaste 6 månaderna, från helpdesk.

Skallkrav

• Office 365
• Windows 7 och Windows 10
• Active Directory
• Citrix
• Exchange
• ITIL Foundation certifiering

För att passa som supporttekniker hos Xllnc Advise måste du triggas av problemlösning och vara teknikintresserad, lösningsfokuserad, social och serviceinriktad.

Uppdraget vid kundens servicedesk har arbetstider mellan 06-22 på vardagar och helgarbete kan förekomma.

Under veckorna 29-30 har vi begränsade möjligheter att återkoppla på frågor kring rollen.

I den här processen kommer vi att träffa kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Skicka därför in din ansökan redan idag.

Välkommen med din ansökan!

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.

Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och - förstås - lönsamhet.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2017-07-10

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-10
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Xllnc Advise

Adress
Xllnc Advise
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155

Jobbnummer
3598726

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Xllnc Advise

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Xllnc Advise: