Supporttekniker till Scandic Hotels

Wise IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Wise IT AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Huddinge, Järfälla eller i hela Sverige

Vi söker efter en serviceinriktad person som vill in som utvecklas inom IT på Scandic Hotel. Vi söker dig som älskar att ge god service och vill fortsätta växa både som person och som din roll som supporttekniker. Stort plus om du jobbat inom IT tidigare. Är du en engagerad person som brinner för att ge service som gör skillnad? Vill du jobba i en organisation som värnar om sina medarbetare och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter?
Då är det här rätt roll för dig!
Din vardag
I denna roll kommer du att ta emot och registrera ärenden som inkommer via telefon och mail. Du kommer även arbeta med remote-verktyg. Ärendena varierar en hel del och handlar om både hård- och mjukvara, varför din vardag blir allt annat än tråkig! Du kommer bland annat att arbeta i Active Directory samt göra felsökningar och problemlösning i Microsoftmiljö samt arbeta i Scandics egna CRM system.
Hos Scandic trivs man väldigt bra och de anställda stannar i snitt längre än genomsnittet. Här kan man starta i en roll och göra karriär. Företaget satsar på sin personal och lyfter medarbetare som gör ett bra jobb. Det händer hela tiden saker på företaget som är i ständig utveckling och man är positiv till förändring.
För att garantera en bra start får du som kommer in ny två veckors utbildning där du sitter och pratar med flera olika kollegor och går igenom alla delar du behöver för att komma igång. Din nya arbetsplats är lokaliserad i ett lugnt område med hotell-inspirerade lokaler på Sveavägen i centrala Stockholm. Dina blivande kollegor tillika bollplank är ett gäng på 10-12 personer med god sammanhållning. Du är anställd som konsult hos Wise IT och arbetar ute hos kund.
Vem är du
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av teknisk support eller ett stort IT intresse privat. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse och förståelse för IT. Du är en positiv, förtroendeingivande och prestigelös person som trivs med att arbeta i grupp. Utöver detta arbetar du på ett strukturerat sätt och gillar ordning och reda. Du har goda svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift.
Passar vi dig
Scandic är Nordens största hotelloperatör med ett nätverk av närmare 280 hotell i sex länder. Varje dag arbetar våra 16 000 medarbetare med ett enda mål i åtanke: att skapa bra hotellupplevelser som gör att våra gäster vill komma tillbaka. Scandic grundades 1963 och har sedan dess varit pionjär och drivit utvecklingen av hotellbranschen. Vi bedriver vår verksamhet inom segmentet för mellanklasshotell genom det branschledande varumärket Scandic.
Cirka 70 procent av våra intäkter kommer från affärsresenärer samt konferenser och resterande 30 procent från privatresenärer. Vi har en hög andel återkommande kunder och Scandic Friends är Nordens största lojalitetsprogram inom hotellbranschen. Scandic är en pionjär inom CSR och majoriteten av våra hotell är certifierade enligt Nordic Ecolabels nya krav.
Låter detta intressant?
Ansök redan idag då urval sker löpande. Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta Ava Fard på ava.fard@wiseit.se eller 0760-0071740.

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2018-08-23

Ersättning
Månadslön - Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-09-30
Ange följande referens när du ansöker: wiseitse194
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Wise IT AB

Adress
Wise IT AB
Box 22109
10422 Stockholm

Kontorsadress
Box 22109

Jobbnummer
4306829

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Wise IT AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Wise IT AB: