Supporttekniker till PayEx

PayEx Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Stockholm, Upplands-Bro, Gotland eller i hela Sverige

Vårt uppdrag
Vi är mer än en standardlösning och vi tar hand om våra kunders fakturahantering och finansiering på ett sätt som är anpassat efter kundens behov. Vår framgång beror till stor del på att vi har engagerade och kompetenta medarbetare som tar ett stort ansvar. Med kontor i Sverige, Norge, Danmark och Finland och en kontinuerlig expansion är vi alltid intresserade av att komma i kontakt med personer med rätt profil.

Om jobbet
IT-Operations söker en ny serviceinriktad Supporttekniker som har ett stort tekniskt intresse och som kan hålla många ärenden i luften samtidigt. Placering är på PayEx Stockholmskontor

IT-Operations är en enhet på 15 personer och vi ansvarar för att PayEx IT-infrastruktur fungerar optimalt 24/7. Som Supportteknikerna har du ansvaret för att PayEx arbetsstationer fungerar som de ska och vara ett stöd för ledare och medarbetare i tekniska frågor. Vi jobbar proaktivt med stort tekniskt intresse och servicekänsla.

Några av dina arbetsuppgifter

• Vara "first line support" och hjälpa våra medarbetare med sina problem via telefon/mail och även vid deras arbetsstationer
• Förmedla och dokumentera ärenden och lösningar på ett enkel och instruerande sätt samt vara med och utveckla vår FAQ där våra medarbetare kan hitta hjälp till själv-hjälp. Allt för att öka servicenivån.
• Kunna prioritera ärenden som kommer in och delegera vidare till kollegor när det behövs.
• Följa upp och slutföra pågående ärenden så att inget faller mellan stolarna.
• Kontinuerligt se över och utveckla de rutiner som finns.

Din kompetens
• Du är serviceinriktad och har förmåga att bemöta människor via telefon och mail på ett enkelt och öppet sätt.
• Du är öppen för att dela med dig av dina kunskaper och har god förmåga att förmedla kunskap på ett enkelt och pedagogiskt sätt.
• God problemlösningsförmåga, kunna se lösningen istället för problemet.
• Du har en stor vilja att utveckla och utvecklas och har god förmåga att lära dig mycket på kort tid.

Du kanske sedan tidigare har med dig
• Du har allmän datakunskap (windows, office, nätverk, behörigheter)
• Det är meriterande om du tidigare har dokumenterat rutiner och processer på både svenska och engelska.
• God kunskap i det dagliga flödet i och kring IT-stöd.
• Meriterande om du har jobbat i rapporteringsverktyg och med ärendehantering.

Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Publiceringsdatum
2020-01-29

Så ansöker du
Tjänsten, som är heltid, kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 17 februari 2020.

Om du har frågor kontakta Ola Bröms, Team Manager IT-Operations. Telefonnummer: 0498-202953

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2020-02-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
PayEx Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
PayEx Sverige AB (org.nr 556735-5671), http://www.payex.se

Arbetsplats
PayEx Sverige

Jobbnummer
5067288

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från PayEx Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos PayEx Sverige AB: