Supporttekniker till Mittuniversitetet!

Academic Work Sweden AB / Supportteknikerjobb / Sundsvall
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Sundsvall, Timrå, Mark, Härnösand, Nordanstig eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Academic Work Sweden AB i Sundsvall, Härnösand, Kramfors, Hudiksvall, Sollefteå eller i hela Sverige

Är du intresserad av ett uppdrag inom IT-support? Här är din chans att bli en del av Academic Works nätverk och att få arbeta på ett uppdrag hos Mittuniversitetet. Har du tidigare kunskaper inom IT support samt är kommunikativ och pedagogisk när det kommer till att förklara lösningar på problem? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Läs mer och sök redan idag då behovet är omgående.

OM TJÄNSTEN
Mittuniversitetets IT-support behöver en extra Supporttekniker. Vi på Academic Work hjälper just nu Mittuniversitetet med denna resurs.

Mittuniversitetet, med campus i Sundsvall och Östersund, är ett lärosäte där människor möts, inspireras och tänker nytt. Här finns drygt 1200 anställda och cirka 20 000 studenter.

Grunduppdraget är att erbjuda utbildning och forskning i samklang med omvärlden. Under 2019 var omsättningen på universitetet ca 1 miljard kronor.

Detta är ett konsultuppdrag. Du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta som konsult hos Mittuniversitet. Uppdraget kommer att vara på heltid under fyra månader med chans till förlängning.

Övrig information

• Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om [vårt konsulterbjudande] https://www.academicwork.se/jobbsokande/konsult

ARBETSUPPGIFTER
I uppdraget ingår första linjens IT-support gentemot personal och studenter vid Mittuniversitetet. Support ges via telefon och det interna ärendehanteringssystemet.

I arbetsuppgifterna ingår:

• IT-support via telefon
• Support via ärendehanteringssystem
• Dokumentation

VI SÖKER DIG SOM
• Har gymnasieutbildning gärna inom Teknik/IT.
• God datorvana samt kunskap inom Office 365.
• Talar och skriver på svenska och engelska då det krävs i kommunikation samt i dokumentation.
• Har tidigare erfarenhet från IT-support via telefon och via ärendehanteringssystem.

Vi ser det som meriterande om du har erfarenhet av en liknande roll inom 1st line support sedan tidigare samt att arbeta enligt ITIL, främst med service requests och incident management.

Vänligen notera ovan meriter tydligt i din ansökan!

I den här processen lägget vi stor vikt vid dig som person där vi söker dig som har ett genuint intresse för teknik och att vilja ge support.

Som person är du ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande. Du ska vara en person som tycker om att vara behjälplig och som vill ge kunden en bra kundupplevelse.

ÖVRIG INFORMATION

• Start: Omgående
• Omfattning: Heltid, Initialt cirka 6 månader med chans till förlängning
• Placering: Sundsvall
• Den här rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och våra önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till Academic Work.
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

Ersättning
Enligt avtal

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-06-13
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "15093773".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Academic Work Sweden AB (org.nr 556559-5450), http://www.academicwork.se

Arbetsplats
Academic Work

Jobbnummer
7773497

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Academic Work Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Academic Work Sweden AB: