Supporttekniker till Handelsbanken
Wise IT / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT i Stockholm,
Västerås,
Norrköping,
Borlänge,
Borås eller i
hela Sverige Vi söker duktiga servicedeskmedarbetare till Handelsbankens IT-support. Är du en engagerad person som brinner för att ge service och support som gör skillnad? Vill du jobba i en organisation som värnar om sina medarbetare och erbjuder goda utvecklingsmöjligheter?
Då är det här rätt roll för dig!
Om företaget
Handelsbanken är en fullsortimentsbank med verksamhet i fler än 20 länder och har i dag närmare 12 000 medarbetare. Handelsbankens mål är att ha bättre lönsamhet än genomsnittet för jämförbara banker på hemmamarknaderna. Målet ska främst nås genom nöjdare kunder och lägre kostnader än konkurrenterna.
Vi arbetar ständigt för att vår företagskultur med decentraliserat arbetssätt och tro på individen ska genomsyra verksamheten. Du får, med rätt stöd, från dag ett ta ägandeskap över ditt arbete och driva det på bästa sätt för att nå din fulla potential.
Din vardag
I denna roll kommer du att ta emot och registrera ärenden som inkommer via telefon och mail. Du kommer även arbeta med remote-verktyg. Ärendena varierar en hel del och handlar om både hård- och mjukvara, varför din vardag blir allt annat än tråkig! Du kommer bland annat att arbeta i Active Directory samt göra felsökningar och problemlösning i Microsoftmiljö.
Hos Handelsbanken trivs man väldigt bra och de anställda stannar i snitt längre än genomsnittet. Här kan man starta i en roll och göra karriär. Företaget satsar på sin personal och lyfter medarbetare som gör ett bra jobb. Det händer hela tiden saker på företaget som är i ständig utveckling och man är positiv till förändring.
För att garantera en bra start får du som kommer in ny två veckors utbildning där du sitter och pratar med flera olika kollegor och går igenom alla delar du behöver för att komma igång. Din nya arbetsplats är lokaliserad i ett lugnt område med ljusa lokaler på Gärdet i centrala Stockholm. Dina blivande kollegor tillika bollplank är ett gäng på 10-12 personer med god sammanhållning. Du är anställd som konsult hos Wise IT och arbetar ute hos kund, med avsikt att anställningen övergår till kunden.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundsupport. Vi ser gärna att du har ett genuint intresse och förståelse för IT. Du är en positiv, förtroendeingivande och prestigelös person som trivs med att arbeta i grupp. Utöver detta arbetar du på ett strukturerat sätt och gillar ordning och reda. Du har goda svenska och engelska språkkunskaper, i såväl tal som skrift.
Låter detta intressant?
Ansök redan idag genom att besvara 5 snabba frågor! Urval sker löpande. Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta kandidatansvariga Johanna Nybom
johanna.nybom@wiseit.se eller Rebecca Levy
rebecca.levy@wiseit.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning
Publiceringsdatum2017-03-21ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktjohanna nybom
johanna.nybom@wiseit.seRebecca Levy
rebecca.levy@wiseit.seFöretagWise IT
AdressWise IT
Sveavagen 13
11157 Stockholm
KontorsadressSveavagen 13 11157, Stockholm
Jobbnummer 3389201
Observera att sista ansökningsdag har passerat.