Supporttekniker till Advania Contact Center
Wise IT AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Wise IT AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Wise IT AB
Publiceringsdatum2013-04-02Dina arbetsuppgifterAdvania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer och söker nu en supporttekniker till deras verksamhet.
Som supporttekniker ingår du i förvaltningsorganisationen på Advania Contact Center och kommer att arbeta med:
• Incidenthantering
• Ändringsförfrågningar (som kan vara konfigurationsändringar eller enklare utvecklingsarbeten)
• Delta som resurs i implementationsprojekt
• Kompetensstöd till kunder kring hur man använder CIC-applikationen på ett effektivt sätt i en Contact Centerverksamhet
Vi ser gärna att du arbetat något/några år och gärna inom IT. Du kommer dock att få genomgå en utbildning, antingen i Frankfurt eller USA, som leder fram till en certifiering.
Tjänsten ingår i vår bemanningsverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. För rätt person finns möjlighet till anställning hos kund.
Utbildning och erfarenhetVi söker dig som har:
• Generella IT-kunskaper
• Goda kunskaper i engelska (tal och skrift)
• Microsoft-kunskaper (Windows, Exchange, AD, SQL mm.)
• Meriterande med nätverkskunskaper
• Meriterande med databaskunskaper
Vi ser gärna att du har kunskap om IP-telefoni också.
Som person vill vi att du har en stark vilja att lösa kundernas problem och är intresserad av contact center-verksamheter. Du har även en förmåga att prioritera samt en god social kompetens.
Vill du bli en av oss?
Då söker du tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna.
Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46.
Välkommen med din ansökan!
FöretagetAdvania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer. Det är en lokal aktör med 300 medarbetare som är placerade på åtta kontor runt om i Sverige. Sedan 2012 ingår de i Advaniagruppen, en sammanslagning av Kerfi, Hands och Skyrr, med över 1100 anställda i Sverige, Norge och Island.
Affärsområde Contact Center erbjuder världsledande Contact Centerlösningar till kunder på den svenska marknaden och deras dotterbolag i andra länder. De har idag ett stort antal välrenommerade företag som kunder, bl.a. Länsförsäkringar, Ikano Bank, Försäkringskassan och Vingresor.
Advania arbetar med CIC - Customer Interaction Center som tillverkas av Interactive Intelligence i USA. Lösningen bedöms av bl.a. Gartner som en av de ledande i världen.
Om företagetWise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008.
Läs mer om oss på:
www.wiseit.se.Wise IT - Rätt människor inom IT
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-02
Ange följande referens när du ansöker: 601
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFöretagWise IT AB
AdressWise IT AB
Box 22109
10422 Stockholm
Jobbnummer 1509837
Observera att sista ansökningsdag har passerat.