Supporttekniker till AddSecure

AddSecure AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-02-10
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker till AddSecure" (publicerad 2023-03-07) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos AddSecure AB i Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Brinner du för kundnöjdhet? Trivs du dessutom i en varierad roll med högt tempo, och är intresserad av att arbeta i ett bolag som erbjuder tjänster som tryggar liv? Vi söker Supporttekniker till vårt kundtjänstteam i Stockholm.

AddSecure är en ledande europeisk leverantör av premiumlösningar inom säkrad data och kritisk kommunikation. Vi förser över 50 000 kunder och partners runt om i Europa med säkra kommunikationslösningar som hjälper kunderna att skydda sina livs- och affärskritiska applikationer. Detta bidrar till att rädda liv, skydda egendom och viktiga samhällsfunktioner och att skapa affärsnytta.

Inom Smart Rescue tillhandahåller vi innovativa, livskritiska incidentresponslösningar för att säkerställa att organisationer, kristeam och räddningstjänster kan förebygga och reagera snabbt på offentliga eller personliga nödsituationer.

AddSecure är ett bolag i en spännande utvecklingsfas. Vi brinner för att förbättra säkerheten hos våra kunder och vi tillhandahåller produkter av bästa kvalité och med den senaste tekniken. Hos oss får du goda möjligheter att utvecklas i din roll.

Om rollen
I rollen som Supporttekniker kommer du att tillhöra ett kundtjänstteam på 10 personer och arbeta aktivt med support och ärendehantering. Kunderna inom segmentet Personal Safety finns främst inom kommunsektorn och brukare kan till exempel vara personal inom socialtjänsten eller på HVB/LSS Boenden och motsvarande riskmiljöer. Rollen är varierad och innefattar både telefon- och mejlkontakt med kunder. Du kommer att arbeta i kundtjänstavdelningen med hantering av administrativa arbetsuppgifter kopplat till produkt, supportera kunder i ärenden som rör programmering och felsökning samt stötta upp vid avtalsfrågor. Exempel på arbetsuppgifter:

Löpande ärendehantering i Salesforce
Teknisk support via telefon och mejl
Administration av kunder i CRM-system
Hantera serviceärenden

Om dig
För att trivas i rollen tror vi att du har arbetat med kundservice via telefon och mejl tidigare samt har ett tekniskt intresse. Som person är du serviceorienterad, ansvarstagande och strukturerad samt kan agera lösningsorienterat. Du är en van användare av dator- och affärssystem och är öppen för att lära dig nya saker. Vidare tror vi att du tar initiativ och ser lösningar på utmaningar och problem som kan tänkas dyka upp. För att passa i rollen har du:

Erfarenhet av kundtjänst
Systemvana
Flytande i svenska och engelska

Det är meriterande om du har erfarenhet av Salesforce och om du har arbetat inom larm och säkerhet tidigare.

Publiceringsdatum
2023-02-10

Om företaget
Vi erbjuder en roll i ett företag som befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Vi fokuserar på vår företagskultur och våra värderingar. Människor på AddSecure är vår största tillgång! För oss är det av stor vikt att bygga en kultur där våra medarbetare trivs och vill prestera. Våra värderingar är enkelhet, kundfokus, laganda och samarbete, och vi vill att alla som arbetar på företaget bidrar till dessa.

Som anställd har du Friskvårdsbidrag, tillgång till förmånsportal, pensionsavsättning och försäkringspaket.

Vill du vara en viktig del av vår spännande resa? Då ser vi fram emot att få din ansökan och välkomnar dig till den växande AddSecure familjen!

Du söker jobbet genom att svara på några frågor och bifoga CV. Skicka in din ansökan så snart det är möjligt dock senast 5 mars 2023. Vi intervjuar löpande. Vi kan inte ta emot din ansökan via mejl, och vi behöver inte ett personligt brev. Du måste vara behörig att arbeta i Sverige och vi gör en säkerhetskontroll på slutkandidater.

Placeringsort: Stockholm
Arbetstiderna är måndag till fredag, 8-17 med start så snart som möjligt.

För mer information om tjänsten vänligen kontakta Rebecca Fortes, Manager Service & Support, rebecca.fortes@addsecure.com, tel 070-898 20 71

Keywords #IoT #alarms #addsecure

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
AddSecure AB (org.nr 556527-2001)

Arbetsplats
AddSecure

Kontakt
Rebecca Fortes
rebecca.fortes@addsecure.com
+46708982071

Jobbnummer
7435980

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från AddSecure AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos AddSecure AB: