Supporttekniker / Tekniker / Teknisk support

Bravura / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Öckerö eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura levererar rekryterings- och bemanningslösningar inom hela tjänstemannaområdet, över hela landet.

Vårt mål är att förenkla rekryteringsprocessen, både för dig som söker nytt jobb och för de företag som vill anställa nya medarbetare. Genom att hålla en tydlig dialog, vara snabba och anpassningsbara samt med en passion för det vi gör säkerställer vi en framgångsrik rekryteringsprocess för alla parter.


Publiceringsdatum
2018-02-05

Företaget
Företaget är en strategisk e-handelspartner som levererar helhetslösningar inom e-handel till sina kunder. Genom sina effektiva och kundspecifika lösningar skapar de förutsättningar för sina kundföretag att bli framgångsrika och användarvänliga i sin online-försäljning. Vidare erbjuder de kompetens inom design, affärsutveckling och strategisk rådgivning som syftar till att skapa effektiva lanseringar och att vidareutveckla sina kunders sätt att kommunicera i sina digitala kanaler. Företaget är cirka 55 anställda, har drygt 1000 kunder och är belägna i fina lokaler i centrala Göteborg. De befinner sig i en tillväxtfas och söker nu dig som vill vara en del av deras resa framåt. Här blir du en del av ett företag som satsar på sina anställda och som har en god sammanhållning.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som supporttekniker ansvarar du för att supportera företagskunder i ärenden som rör deras e-handelsplattform. Du tillhör ett team om fem personer och du arbetar i nära samarbete med utvecklingsavdelningen. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem där du, tillsammans med dina kollegor, arbetar löpande med prioritering av ärendena för att skapa ett effektivt flöde och för att ge kunderna god service. Exempel på tekniska ärenden är förändring av en webbdesign, teknisk felsökning gällande orders som inte gått igenom och att hantering av betalningsproblem. Du tar emot ärenden via telefon och mail och de företagskunder du har kontakt med är av varierande storlek och har även olika omfattande tjänsteportfölj. Företaget utvecklar ständigt sina interna kommunikationsvägar och system, vilket skapar bra förutsättningar och effektivitet i ditt arbete som supporttekniker. Här erbjuds du att arbeta i en bred teknisk roll på ett företag som satsar på den senaste tekniken och som har god gemenskap.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieutbildning, gärna inom teknik eller IT
• Ett par års arbetslivserfarenhet, gärna som teknisk support eller teknisk kundservice
• Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska
• Kunskaper inom HTML, Java Script och CSS ses som starkt meriterande tillsammans med eftergymnasial utbildning inom relevant område

Vi tror att du som söker tjänsten är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du strukturerar och driver ditt eget och andras arbete framåt. Att ta egna initiativ ser du som motiverande och du har viljan samt intresset att hjälpa andra. Du anstränger dig för att leverera lösningar och trivs i en social roll med många kontaktytor. Vidare har du har förmågan att ta dig an nya förhållningssätt och du ser positivt på förändring.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <ahref='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Supporttekniker, tekniker, IT-support, teknisk support, IT-tekniker, IT, e-handel, online sales, Göteborg

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-03-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Gabrielle Svensson gabrielle.svensson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1480

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3944505

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: