Supporttekniker sökes!
Xamera AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Xamera AB i Göteborg,
Mölndal,
Kungsbacka,
Borås,
Trollhättan eller i
hela Sverige Om uppdraget:
Redo för nya möjligheter?
Gillar du teknik, utmaning, kommunikation och är därtill en team player? Drivs du av att dyka i loggar och räta ut frågetecken för att göra kunden nöjd? Missa inte att söka till rollen som supporttekniker hos Jetshop! Tjänsten handlar även om att tänka på prestanda, tillgänglighet, skalbarhet och underhåll, samt vad som är bäst för kunden.
Vi söker dig som:
Du ställer höga krav på dig själv och dina medarbetare och räds inte en rejäl utmaning. Du är driftig, kommunikativ, social teamplayer, beredd att gör det lilla extra, brinner för det du gör och bidra till att göra Jetshop ännu bättre. Du är en problemlösare som drivs av ett genuint intresse att få nöjda kunder och uttrycker dig på ett bra och pedagogiskt sätt i tal och skrift på både svenska och engelska.
Din kompetens
• Databashantering
• HTML
• CSS
• Grundläggande kunskaper i Javascript
• God känsla för service
• Social
• Kommunikativ
• Teamspelare
Meriterande kompetens
• Sökmotoroptimering
• Relevant eftergymnasial utbildning
• Tekniska hobbyprojekt inom system- och/eller webbutveckling
• React.js
Publiceringsdatum2022-04-01Om företagetJetshop är en innovativ teknik-, strategi och kunskapspartner som brinner för din framgång i alla kanaler. De levererar en e-handelsplattform i molnet som ger dig bästa möjliga förutsättningar för framgångsrik omnichannel retaling och cross-border commerce. Jetshop spelar en aktiv roll i att utveckla din affär online för att du ska nå dina mål, vilka de än är.
Med drygt 50 anställda och ca 700 kunder, hjälper Jetshop sina kunder att lyckas tack vare sitt helhetsgrepp på e-handelslösningar. Med moderna kontor i centrala Göteborg, erbjuder Jetshop sina medarbetare en trivsam arbetsmiljö där de kan utvecklas i drivna team med kundfokus.
Om anställningen:
Tjänsten är en del av Xameras Allt-i-Ett Karriär som syftar till att du ska hitta helt rätt i karriären samt få kompetensutveckling och trygghet i din anställning via oss!
Du är heltidsanställd hos Xamera den första perioden, där ambitionen är att du sedan går över i en anställning hos JetShop. Under tiden du är anställd hos oss gör vi allt för att du ska trivas, få en bra onboardning och att ditt nya jobb matchar dina förväntningar och mer därtill. Genom en coachande och närvarande konsultchef, månadsvisa kompetensutvecklingstillfällen för att boosta starten på karriären, samt ett nätverk med roliga after works och event ser vi till att starten på ditt nya karriär blir riktigt bra!
Xamera arbetar för att du ska trivas och utvecklas på ditt nya jobb, därför finns vi med i alla skeden för att guida och stötta dig med stort och smått, Allt-i-Ett Karriär helt enkelt!
Startdatum:
Enligt överenskommelse
Allmän information:
Ansök genom länken nedan. Om du har frågor om tjänsten kontakta
malin.tarre@xamera.se. Detta uppdrag tillsätts löpande så ansök redan idag!
Ort: Göteborg
Publiceringsdatum: 2022-04-01
Sista ansökningsdatum: 2022-05-15
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagXamera AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Xamera AB (org.nr 556935-6735),
https://xamera.se/ Arbetsplats Xamera
Kontakt Malin Tarre Hjälm
malin.tarre@xamera.se Jobbnummer 6500466
Observera att sista ansökningsdag har passerat.