Supporttekniker / servicedesk / teknisk support
Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.
Publiceringsdatum2018-01-12FöretagetFöreningen bildades våren 2001 och arbetar med opinionsbildning och kunskapsspridning samt utvecklar nya idéer och tar fram konkreta förslag för att skapa ett bättre klimat för företagsamheten. De 50 medlemsorganisationerna, arbetsgivarförbund och branschorganisationer har sammantaget drygt 60 000 medlemsföretag med omkring 1,5 miljoner anställda.
Dina arbetsuppgifterI rollen som servicedesk analyst innefattar ditt dagliga arbete att ta emot och registrera inkommande ärenden både via telefon och onsite. Företagets användarplattform är baserad på Windows 7 - 10, MS Office samt mailsystemen Exchange och MS-Outlook. Det förekommer även nätverksrelaterade frågor som du tillsammans med resten av teamet arbetar mot att lösa.
Kvalifikationer• Gymnasial utbildning, gärna inom IT/teknik
• Tidigare erfarenhet av liknande roll
• Tidigare erfarenhet av AD, MS Office suite, Citrix, MS Exchange och Office 365 samt Windows 7 - 10
• Grundläggande kunskaper inom Windows server, nätverk, Linux och ITIL
• Mycket goda kunskaper i svenska
• Goda kunskaper i engelska
Då du hanterar organisationens kundärenden ser vi att du drivs av att hålla en hög kvalitet på din service. Eftersom du ingår i ett team där ni tillsammans tar er an problem, är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga samt är lösningsorienterad. Vidare har du ett brinnande IT-intresse och vill fortsätta utvecklas i din roll som servicedeskmedarbetare.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='
http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:
info@bravura.se'>
info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: ITIL, servicedesk, support, teknisk support, microsoft exchange, AD, Active directory, helpdesk, 1st line, 2nd line, mobilsupport, IT, teknik, windows, linux, citrix, Stockholm, nätverk, first line, second line
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-02-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktNico Ruponen
nico.ruponen@bravura.se 08-40024050
FöretagBravura
AdressBravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180
KontorsadressHornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
Jobbnummer 3899231
Observera att sista ansökningsdag har passerat.