Supporttekniker Servicedesk/helpdesk - Gibon Sverige AB - Supportteknikerjobb i Stockholm
Supporttekniker Servicedesk/helpdesk
Gibon Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg
Visa alla jobb hos Gibon Sverige AB i Stockholm

Vi söker
Gibon Stockholm växer och vi behöver förstärka vårt Servicedesk. Vi söker dig som är intresserad av IT, service och kundkommunikation. Arbetsuppgifterna består av att ta emot inkommande samtal och mail från våra kunder, lösa och dokumentera inkomna ärenden och eskalera ärenden vid behov. I tjänsten ingår också att vara delaktig i att utveckla verksamheten tillsammans med resten av teamet.

För att trivas i tjänsten ser vi att du är ansvarstagande, initiativrik och serviceinriktad. Du sätter kunden i fokus och förstår vikten av mycket goda kundrelationer.

Du får:
* Ett kul gäng att dela din vardag med - det är viktigt för oss att trivas på jobbet!
* Ett omväxlande arbete med möjlighet att utvecklas
* Kompetensutveckling
* Arbeta i centrala Stockholm
* Möjlighet att öva upp ditt biljardspel i vår spelhörna

Vi ser gärna att du har:
* Minst ett års erfarenhet från Servicedesk/teknisk kundtjänst med erfarenhet av ärendehanteringssystem och gärna remoteverktyg
* IT-utbildning från gymnasie- eller KY-nivå

Du behöver ha kompetens kring:
* Hårdvara såsom datorkomponenter, kringutrustning och nätverkskomponenter
* Windows 7/8/10 och Windows 2008/2012/2016
* MacOSX
* Android och Apple IOS
* Office 365, G Suite och liknande molnsystem
* Nätverk, WLAN, VLAN, DHCP

Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.

Hos oss välkomnas du in i ett glatt gäng och till en arbetsplats som växer både geografiskt och kompetensmässigt. För oss är det viktigt att du känner dig som en i gänget, vi värdesätter din kompetens och vill att du ska utvecklas.

Gibon levererar innovativa, digitala lösningar för små och medelstora företag och organisationer runt om i landet. Inom Gibongruppen finns olika kompetensområden och vår affärsmodell bygger på att vi nyttjar varandras spetskompetenser mellan kontoren. Det innebär att vi både kan ha en lokal närvaro och en stor bredd i vårt erbjudande. Vi är idag 130 medarbetare och omsätter 300 miljoner kronor per år, men vi har en tydlig tillväxtstrategi. Vår målsättning är att nå en omsättning om minst 1,5 miljarder kronor om fem år.

Publiceringsdatum
2018-11-23

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-12-22
Ange följande referens när du ansöker: Ansökan - Supporttekniker
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Sander maria.sander@gibon.se

Företag
Gibon Sverige AB

Adress
Gibon Sverige AB
Box 45416
10431 Stockholm

Kontorsadress
Ynglingagatan 12

Jobbnummer
4473475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Sökord


Prenumerera
Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Gibon Sverige AB: