Supporttekniker Orderhantering till Telia
Bravura Sverige AB / Backofficejobb / Växjö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Växjö,
Alvesta,
Uppvidinge,
Lessebo,
Hylte eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Växjö,
Alvesta,
Ljungby,
Älmhult,
Värnamo eller i
hela Sverige Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Publiceringsdatum2023-03-31Om tjänstenDet här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i minst 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia.
Om företagetTelia Company AB är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder.
För denna tjänst tillhör du ett sammansvetsat team i Växjö om 2 personer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som supporttekniker inom orderhantering hanterar du nybeställningar av mobiltelefoner från Telias avtalskunder. Nybeställningar av telefoner görs på kunds initiativ via mejl eller Telias ärendesystem och du administrerar det därefter. De kunder du har kontakt med har möjlighet att inneha ett hårdvarulager för mobila enheter och dess tillbehör hos Telia i Växjö vilket du kommer att hantera. Detta innebär att kund har ett lager med mobila enheter på Telia som de kan utnyttja vid behov. Lagret baseras på nybeställningar och returnerade telefoner från kunds anställda. Din hantering går ut på att se över lagersaldo och beställa telefoner i samtycke med kund om det är tomt. Du hanterar även slutanvändning av mobila enheter vilket innebär att du uppdaterar, kontrollerar och gör i ordning returnerade mobiltelefoner och lägger dessa åter i lager om de inte ska avskrivas.
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Avslutad gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
I denna roll får du en gedigen introduktion till arbetet och du lär dig arbetet på plats, därav blir dina personliga egenskaper avgörande för att lyckas. Som person är du nyfiken och du motiveras av att sätta i gång och driva ditt arbete framåt. Du bidrar med idéer och nya perspektiv och har ett intresse för att lära dig nya saker. Du är noggrann och arbetar på ett strukturerat sätt för att säkerställa att ditt arbete blir utfört ordentligt. Eftersom kunderna har olika upplägg bör du vara flexibel och ha ett intresse samt förmåga att erbjuda god service.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Växjö
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt,
info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-04-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Lisa Pålsson
lisa.palsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 7610192
Observera att sista ansökningsdag har passerat.