Supporttekniker / IT-tekniker till Innosoft

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
2019-04-18
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Supporttekniker / IT-tekniker till Innosoft" (publicerad 2019-05-14) ⬅️


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2019-04-18

Företaget
Innosoft är en ledande mjukvarudistributör inom IT i Skandinavien. Med mångårig kompetens tillhandahåller de marknadens smartaste och mest innovativa lösningar exklusivt till IT-konsulter och interna IT-avdelningar. Innosoft fokuserar på att hjälpa sina partners med att effektivisera, hitta nya möjligheter samt göra deras verksamheter mer lönsamma. Innosoft är specialiserade inom IT-baserade affärs- och verksamhetslösningar med fokus på drift, övervakning, automatisering samt områden som Anti-Virus, Backup, Fjärrstyrning. Innosoft består idag av 15 medarbetare och kontoret är beläget i Årsta.


Dina arbetsuppgifter
Som supporttekniker ansvarar du för att supportera användare inom tekniska ärenden kopplade till Innosofts produkter, dessa varierar i omfattning och komplexitet. Användarna du supporterar är IT-konsulter och interna IT-avdelningar och arbetar primärt i ett ärendehanteringssystem men en del ärenden inkommer även via telefon.

Du arbetar tillsammans med två andra supporttekniker och det finns möjlighet att ta hjälp av varandra. I denna roll erbjuds du personlig utveckling i både ärenden samt kompetensutveckling i form av utbildningar samt olika projekt


Kvalifikationer
• Avslutad eftergymnasial utbildning inom relevant område, teknik/IT.
• Något års erfarenhet av liknande roll, IT-support/Drifttekniker/Supporttekniker/IT-konsult
• Grundläggande nätverkskunskaper
• Kunskaper i Microsofts produkter (Windows server, Office)
• Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska

Vi tror att du som söker är en person med tekniskt intresse som trivs i en roll där du får ta ansvar för din egen utveckling och självständigt strukturera och driva ditt arbete framåt. Med en positiv attityd tar du dig an och löser de problem och utmaningar du stöter på i rollen som supporttekniker. Vidare är du mån om att ge förstklassig service och att alltid sätta användaren och partners i fokus.

Övrig information:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura, men du kommer anställas direkt hos Innosoft.

Start: Omgående
Plats: Stockholm, Årsta
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: <a href='https://www.bravura.se/din-karriar#hs_cos_wrapper_widget_1528111162772'>https://www.bravura.se/din-karriar</a>.

Har du specifika frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT-konsult, IT-support, IT-tekniker, supporttekniker, drifttekniker, helpdesk, nätverkstekniker

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-05-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Jessica Larsson jessica.larsson@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4742115

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: